Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

    bedankt voor de bijdrage
    Last edited by mont@n@; 16 december 2008, 20:31.

  • #2
    Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

    <nerdi mode> You talk the talk, so walk the walk </nerdi mode>
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

      OMG Nikon-lovers
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

        Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
        OMG Nikon-lovers
        "Echte fotografen doen het met een Nikon" :

        Comment


        • #5
          Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

          is dit een eindwerk of gewoon leden ronselen voor aan ander commercieel forum en doeleinden.

          Misschien een tip (gezien jou avatar): bij Canonlovers heerst er ook een groot community (merk) gevoel
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

            Neen dit is een kleine test voor het vak online marketing. Het is dus allemaal fictief en zal niet worden uitgevoerd.

            Comment


            • #7
              Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

              Nikonlovers vind je op NikonCafe.com

              het concept dat je hier omschrijft zal mogelijks de beginnende Nikon gebruiker mogelijks evetnueel onder voorbehoud kunnen bekoren, maar mij bekoort het totaal niet.

              Comment


              • #8
                Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                Oorspronkelijk geplaatst door mont@n@ Bekijk bericht
                Neen dit is een kleine test voor het vak online marketing. Het is dus allemaal fictief en zal niet worden uitgevoerd.
                test niet erg geslaagd zou ik denken... te veel poeha in je voorstel...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment


                • #9
                  Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                  Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                  Nikonlovers vind je op NikonCafe.com

                  het concept dat je hier omschrijft zal mogelijks de beginnende Nikon gebruiker mogelijks evetnueel onder voorbehoud kunnen bekoren, maar mij bekoort het totaal niet.
                  bedankt voor de goede tip.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                    slappe legumes dus. Vervang Nikon door Durex en je hebt al een volgende campagne. Tel eens hoeveel keer het woord 'kans' in je text voorkomt. Zelfs de website van Euromillions gebruikt het woord minder.
                    Ik koop geen producten op basis van waarschijnlijkheden maar op basis van feiten.

                    -M-
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                      Ik heb toch wel enkele vraagtekens bij je opzet.

                      Oorspronkelijk geplaatst door mont@n@ Bekijk bericht
                      Wie is de doelgroep?
                      Er zijn twee verschillende doelgroepen. Enerzijds alle potentiële consumenten die zich een camera willen aanschaffen en bereid zijn daar ook veel geld aan te spenderen. Anderzijds alle semi-professionele Nikon-gebruikers die al reeds een camera hebben aangeschaft.
                      Waar komen die "potentiële consumenten" in je verhaal voor? Alleen die personen die al een camera hebben kunnen van je voorgestelde services gebruik maken. En wat dan met die, die er nog geen hebben, dus de "potentiëlen"? Hoe ga je die bereiken en waarmee?

                      Volgens mij heb je dus eigenlijk maar 1 doelgroep, nl. alle semi-professionele Nikon-gebruikers die "al reeds" een camera hebben aangeschaft.

                      Het kan ook zijn dat je mensen wilt verleiden Nikon aan te schaffen maar dan klopt je introductietekst niet:
                      Oorspronkelijk geplaatst door mont@n@ Bekijk bericht
                      Wij moeten de mensen die reeds een Nikon hebben aangekocht of die op het punt staan er één te kopen te overtuigen van Nikon.
                      want dan zou je je juist kunnen richten op mensen die een camera van een ander merk willen aanschaffen. Mensen die een Nikon willen aanschaffen of er al een hebben, hoef je niet meer te overtuigen, lijkt mij.

                      Verder zou ik de term 'veel geld willen spenderen' niet gebruiken. Wat is veel geld? Ikzelf vind iets niet gauw veel geld als het kwaliteit is. En je insinueert hiermee dat Nikon duur is.

                      Tot slot vind ik het plan toch wel veel weghebben van wat Canon al heeft met Canon Image Gateway en CPS.
                      Last edited by Leonidas; 28 november 2008, 10:40.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                        CPS van Canon heet NPS bij Nikon

                        Comment


                        • #13
                          Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                          Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                          CPS van Canon heet NPS bij Nikon
                          Dat verandert niks aan het feit dat ik dit wel veel vind weghebben van wat Canon al heeft met Canon Image Gateway en CPS

                          Comment


                          • #14
                            Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Ik heb toch wel enkele vraagtekens bij je opzet.

                            Waar komen die "potentiële consumenten" in je verhaal voor? Alleen die personen die al een camera hebben kunnen van je voorgestelde services gebruik maken. En wat dan met die, die er nog geen hebben, dus de "potentiëlen"? Hoe ga je die bereiken en waarmee?

                            Volgens mij heb je dus eigenlijk maar 1 doelgroep, nl. alle semi-professionele Nikon-gebruikers die "al reeds" een camera hebben aangeschaft.

                            Het kan ook zijn dat je mensen wilt verleiden Nikon aan te schaffen maar dan klopt je introductietekst niet:
                            want dan zou je je juist kunnen richten op mensen die een camera van een ander merk willen aanschaffen. Mensen die een Nikon willen aanschaffen of er al een hebben, hoef je niet meer te overtuigen, lijkt mij.

                            Verder zou ik de term 'veel geld willen spenderen' niet gebruiken. Wat is veel geld? Ikzelf vind iets niet gauw veel geld als het kwaliteit is. En je insinueert hiermee dat Nikon duur is.

                            Tot slot vind ik het plan toch wel veel weghebben van wat Canon al heeft met Canon Image Gateway en CPS.
                            Ik wil zeker niet insinueren dat Nikon duur is maar het gewoon algemeen in de sector dat mensen veel geld willen uitgeven aan hun passie of hobby. Ze willen werken met goed materiaal dus willen ze daar wel wat geld voor uitgeven. Dat is ook al uit een field research gebleken. Wat u over Canon zegt zal ik eens bekijken. Allesinds bedankt voor u mening.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Student zoekt Nikonlovers voor schoolopdracht

                              Een Nikon forum (Ned talig) is er al: nikonforum en ik denk niet dat een semi-pro zitten te wachten op een beoordeling van een pro....
                              ---------------- Ik doe niet meer mee

                              Comment

                              Working...
                              X