Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe site

    Op het vervolg van topic http://forum.belgiumdigital.com/f6/one-com-238184.html waar ik gemeld had dat ik een nieuwe foto-site zou bouwen in Dreamweaver, dat is dan ook min of meer gebeurd, is wel nog niet volledig af. Nu heb ik in Lightroom twee verschillende albums gemaakt: één met SimpleViewer en twee met Lightroom HTML gallery.
    Ik heb dan op "export" geklikt. en deze in de map geplaatst van mijn site. Ook in filezila (ftp) heb ik de map naar rechts gesleept bij de anderen, en toch gaat het album niet open op het net. Weet iemand raad?

    Mvg,

    Aanpassing: Ik heb nu een nieuw album gemaakt in lightroom en terug "Export" . Het album komt wel in dreamweaver terecht en ik maak dan een link naar dat album, maar heb nu gezien dat deze ook niet in filezilla is gekomen ook al klik ik op vernieuwen de mappen komen niet in filezilla? Wat gaat er fout.
    Er zijn er hier toch die van wanten weten, kijk maar eens naar bovenvermelde topic

    Aanpassing 2: Hoe wijzig je een bestaand fotoalbum in Lightroom?

    Aanpassing3: Ik krijg zo stilaan de indruk dat er hier bezoekers komen die er alles aan doen om zo snel en zo goed mogelijk geholpen te worden, van zodra ze geholpen zijn met alle informatie die ze hier gekregen hebben hoor je ze niet meer. Als iemand anders dan vraagt hoe het in zijn werk ging antwoorden ze gewoon niet meer. Gelukkig zijn er wel die de moeite nemen en zo sportief zijn om wat uitleg en hun kennis te delen met topics of via privé berichten, deze wil ik dan ook langs deze weg bedanken.

    Mvg,
    Last edited by SteFoto; 28 november 2008, 11:53.
    Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

  • #2
    Re: Nieuwe site

    Ik had uiteraard graag veel reacties gezien maar tevergeefs,
    Last edited by SteFoto; 29 november 2008, 16:44.
    Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe site

      Je vraag is dan ook vrij vaag éh ... Het gaat niet open, hoe krijg ik het wel open?

      Geef ons misschien eerst wat meer uitleg? Link naar je site? Screenshot van je FTP mapinhouden enzo?

      Waar heb je de albums in geplaatst? In de root-folder, of in een aparte folder? Heb je een index.extensie bestand?
      nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe site

        Oorspronkelijk geplaatst door OlivierScalais Bekijk bericht
        Je vraag is dan ook vrij vaag éh ... Het gaat niet open, hoe krijg ik het wel open?

        Geef ons misschien eerst wat meer uitleg? Link naar je site? Screenshot van je FTP mapinhouden enzo?

        Waar heb je de albums in geplaatst? In de root-folder, of in een aparte folder? Heb je een index.extensie bestand?

        Oké this min of meer al in orde, door zelf te zoeken en te bestuderen. De (Flash) album gaat open maar op een nieuwe volledige pagina, om de album in een bestaande pagina te plaatsen is er wel HTML tekst, beschreven hierboven maar weet niet waar deze te plaatsen.

        Ik zoek wel,
        Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe site

          Ik veronderstel dat je al een div hebt voor bv. een content area?

          Dan plaats je die code IN die div.
          nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

          Comment

          Working...
          X