Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

    (juiste categorie ?)

    Op 20/12 begint de opleiding "Fotobewerking in RAW-formaat" in Syntra genk. Het zijn 5 zaterdagvoormiddagen.
    Aangezien mijn vorige 2 ervaringen met Syntra Genk BAGGER waren wil ik vragen of iemand hier iets meer over weet ?



    De lesgeefster is wel iemand die kan fotograferen (heeft een website die ik eerder al gezien had)

    Ik heb de topic over opleidingen al gelezen maar meestal begin ik altijd te zoeken naar een opleiding als ze net al 2 maand bezig zijn of zo

    De vorige opleidingen die ik gevoldg heb waren "Websites Maken Voor Niet-technici" waar ze je een Homestead account proberen aan te smeren en je kan er gastenboek en al mee maken maar dat werkt enkel met de tools van homestead. De pc viel constant uit en ik moest de hele tijd jojo-en tussen een andere pc en telkens aan de leraar vragen of hij zijn admin-paswoord terug wou intikken .En die vent had zeker een procent bij homestead etc want die deed nie anders dan reclame maken.
    In tongeren heb ik daarna 2 lessen Google-scoren gevolgd.. DEZELFDE Vent als leraar gehad. Ik heb tot mijn 23e gestudeerd zonder veel problemen maar DIt was ZO saai dat ik in slaap ben gevallen.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

  • #2
    Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

    Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
    (juiste categorie ?)

    Op 20/12 begint de opleiding "Fotobewerking in RAW-formaat" in Syntra genk. Het zijn 5 zaterdagvoormiddagen.
    Aangezien mijn vorige 2 ervaringen met Syntra Genk BAGGER waren wil ik vragen of iemand hier iets meer over weet ?



    De lesgeefster is wel iemand die kan fotograferen (heeft een website die ik eerder al gezien had)

    Ik heb de topic over opleidingen al gelezen maar meestal begin ik altijd te zoeken naar een opleiding als ze net al 2 maand bezig zijn of zo

    De vorige opleidingen die ik gevoldg heb waren "Websites Maken Voor Niet-technici" waar ze je een Homestead account proberen aan te smeren en je kan er gastenboek en al mee maken maar dat werkt enkel met de tools van homestead. De pc viel constant uit en ik moest de hele tijd jojo-en tussen een andere pc en telkens aan de leraar vragen of hij zijn admin-paswoord terug wou intikken .En die vent had zeker een procent bij homestead etc want die deed nie anders dan reclame maken.
    In tongeren heb ik daarna 2 lessen Google-scoren gevolgd.. DEZELFDE Vent als leraar gehad. Ik heb tot mijn 23e gestudeerd zonder veel problemen maar DIt was ZO saai dat ik in slaap ben gevallen.
    Heb ook ooit in het Syntra te Genk de cursus web-design gevolgd. Lesgever daar was dezelfde homestead verkoper. Ook meer kandidaten dan PC's met als gevolg 2 personen per PC, nochtans is het cursus geld meer dan hoog genoeg om recht te hebben op een eigen PC. Probeer dan maar iets te leren. Ik heb dan ook de cursus niet afgemaakt. Geld kwijt, niets geleerd.
    Volgende maand start in het CVO Hasselt de tweede module van Photo shop. Hier gaat vooral belang gehecht worden aan RAW bewerking.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

      Mijn ervaring bij Syntra is dat alles staat of valt met de lesgever (m/v).
      Maarten
      Canon 40D + en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

        wie gaat er nu bij Syntra les volgen??
        uit verveling of geld te veel , iets anders kan ik ni bedenken, sorry
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

          wel, ik ben wanhopig om iets bij te leren maar ik MOET van de vdab een voltijdse opleiding volgen in Boekhouding (alle andere dingen heb ik al gevolgd ) en ik wil wel eens iets dat WEL in de richting is van wat ik wil doen als werk.

          En geld heb ik niet te veel, dus daarom vraag ik of iemand iets over die cursus weet.
          Maar heb mezelf en een vriend nu ingeschreven en meer dan 1 open plaats zal er nu niet meer zijn.
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #6
            Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

            volg momenteel de cursus digitale fotografie deel 3 bij Syntra en dezelfde lesgeefster die RAW gaat doen. (deel 2 heb ik recent gedaan). En, inderdaad, alles valt of staat met de lesgever.
            In dit geval: doe het maar. Deze lesgeefster weet waar ze over praat en kan het goed uitleggen. gaat wel met een rotgang door de theorie omdat ze het wil combineren met een aantal praktijkopdrachten (maakt het een stuk leuker).
            Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
            www.bertofotografie.be

            Comment


            • #7
              Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

              De lerares in Genk, Nathalie, weet zeker waar ze mee bezig is. Zeker een aanrader!
              www.focusfotografie.be
              www.facebook.com/eviwilmus

              Comment


              • #8
                Re: Fotobewerking in RAW-formaat in Syntra genk.

                yes I know. Heb haar website (met paardenfoto's) al vaker gezien

                Tis daarom. Ik heb al *iets* meer vertrouwen in iemand die zelf mooi werk aflevert dan zo'n charlatan die ergens een procent heeft.

                Bedankt voor de info alvast

                Die lange cursussen heb ik ook bekeken maar ja..
                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                Comment

                Working...
                X