Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poll : BD Badge?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Poll : BD Badge?

    Iedereen zal ondertussen wel het topic opgemerkt hebben van giantpat rond een BD badges.

    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=23581

    Daarom alle tot nu toe gemaakte voorstellen even in een pagina gestoken, en er een poll van gemaakt.

    Iedereen is vrij zijn stem uit te brengen. Let wel, totale pagina is wat zwaar, aan de ontwerpen zelf ben ik niet gekomen.

    http://www.belgiumdigital.com/poll2/poll-badges.php

    Nieuwe voorstellen en / of bewerkingen zijn natuurlijk nog steeds welkom, misschien best in het orginele topic?

    mvg,
    peter / BD Crew

  • #2
    LOL... Zeg de BD badge die ik gemaakt had... Dat was maar als grapje bedoeld.
    ik zou er zeker geen Belgische vlag en het woord "Fotopers" opzetten.

    Comment


    • #3
      Heb zojuist ontdekt dat je oneindig kan stemmen... Sorry ik heb het dus zelf enkele keren gedaan uit nieuwsgierigheid Enkel en alleen uit nieuwsgierigheid...

      Misschien best dat de pagina aangepast wordt ? Tenminste als deze poll de bedoeling heeft de echte wens van alle BD-leden weer te geven ?

      Ik weet het... door dit berichtje riskeren we natuurlijk dat een onnozelaar hiervan misbruik maakt maar ja... als ik het niet post bestaat die kans natuurlijk ook !
      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

      Comment


      • #4
        Originally posted by mic
        LOL... Zeg de BD badge die ik gemaakt had... Dat was maar als grapje bedoeld.
        Ik wou je niet discrimineren. Heb gewoon alle voorbeelden genomen uit de posting.

        Crimi : Zowat de meeste poll's zijn te omzeilen hoor. Je moet er echt niet veel van afweten, om te weten hoe de "beveiliging" werkt. Uiteindelijk is zo'n poll nu ook geen verkiezing van een of andere regering. Als iemand zin heeft... hij doet maar.

        Opmerken doen we in ieder geval, ik neem aan dat dit jou pogingen zijn? :



        mvg,
        peter

        Comment


        • #5
          Originally posted by peter
          Opmerken doen we in ieder geval, ik neem aan dat dit jou pogingen zijn?
          Euh... ja... Tja, ik dacht dat er misschien een simpele mouw aan te passen was, al was het maar een korte mouw...

          Voor mijn part mag je deze postings dan verwijderen... zo brengen we niemand op slechte ideeën !
          Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

          Comment


          • #6
            Haha, da's nen goei, dit kieken heeft zich vergist.
            Ik denk dat ik 9 aangaf terwijl ik 14 bedoelde.
            Reden : 9 staat boven het ontwerp van GiantPat, 14 er onder.
            Maar goed, ik zie dat 9 aan kop staat.
            Dus 't zal misschien wel lukken.
            http://pieterbie.skynetblogs.be

            Comment


            • #7
              euh, nog even opmerken dat #6 en #7, die ik gemaakt heb, geen twee verschillende ontwerpen zijn, maar enkel één met enkel forumnaam (Erik, toevallig ook echte naam) en één met forumnaam + voornaam (jaja, Jacques..) ...



              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                Volgens mij zijn dat 11 en 12 Tom

                Comment


                • #9
                  euh, ben ik de enige die dit nu pas ziet ?
                  6 en 7 staan vlak boven de plaatjes, en een stuk van hun bovenstaande plaatjes ...

                  nu ik de vorige replies lees, zie ik nog misverstanden
                  nu lijkt me de hele poll wel 'waarde'loos hehe

                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

                  Comment


                  • #10
                    maar je ziet toch meteen dat boven de eerste rij niets staat !!

                    Ben ik nou zo slim of...

                    Comment


                    • #11
                      tuurlijk marjo, ik moet gewoon beter uit mijn doppen kijken, maar geef toe, er kan verwarring zijn hé, tenzij je wat beter kijkt ..
                      ToM.___ //Fuji s602.
                      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                      It goes to 11 you know? 1 louder.

                      Comment


                      • #12
                        ja je hebt gelijk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tom314
                          ..., er kan verwarring zijn hé, tenzij je wat beter kijkt ..
                          tom, als je boven de badge gaat zie je toch ook nog eens het nr? Maar ja, zoveel tijd had ik nu ook weer niet.

                          peter

                          Comment


                          • #14
                            peter, i know, ik gooi geen stenen hoor, maar ik zag de nummer die er het dichtst bij staat als nummer, en niet "hoe het is".. en ik denk dat ik niet de enige ben..

                            edit: zeker niet nu ik zie dat 11 en 12 nu pas punten beginnen sprokkelen
                            ToM.___ //Fuji s602.
                            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                            It goes to 11 you know? 1 louder.

                            Comment

                            Working...
                            X