Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto website

    Zou je zo vriendelijk willen zijn mij eens te helpen om een site op te zetten?

    Ik heb One.com, Lightroom maar heb blijkbaar wat problemen met simpleviewer. Hoe moet ik dit programma downloaden? En wat moet ik doen als dit gedownload is? Ik heb eens een poging gedaan met als resultaat dat ik nu een map heb met als naam "simpleviewer" en in deze map zitten nog twee mappen met de namen
    "images", en "thumbs"
    daaronder nog de namen
    "gallery" - "index" - "readme" - "swfobect" en viewer.

    Wat moet ik hiermee

    Wie wil zo vriendelijk zijn mij (en anderen) te helpen
    Last edited by SteFoto; 25 november 2008, 17:20.
    Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

  • #2
    Re: Foto website

    Bekijk deze eens: http://theturninggate.net/blog/ttg-simpleviewer-gallery

    simpleviewer "plugin" voor lightroom zodat je gewoon maar moet "exporten", en daar simpleviewer kan kiezen.

    En hier is de installatiehandleiding voor als je niet moest weten wat te doen met de files die je download
    Last edited by RikH; 25 november 2008, 17:54.
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Foto website

      Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
      Bekijk deze eens: http://theturninggate.net/blog/ttg-simpleviewer-gallery

      simpleviewer "plugin" voor lightroom zodat je gewoon maar moet "exporten", en daar simpleviewer kan kiezen.

      En hier is de installatiehandleiding voor als je niet moest weten wat te doen met de files die je download
      Bedankt,

      maar nu moet je weten dat er hier veel komen, zoals ik bijv; die geen kaas gegeten hebben van al dat soort termen. Dus waar haal ik de "plugin" voor lightroom? En mijn engels is ook niet voor naar huis te schrijven.
      Last edited by SteFoto; 25 november 2008, 18:08.
      Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

      Comment


      • #4
        Re: Foto website

        Misschien kom ik er nog hoor...

        Ik heb in Lightroorm rechtse hoofdpaneel in het subpaneel "Airtight Simpleviewer" geselecteerd en krijg dan het gekende foto tamplate venster van simpleviewer, u weet wel (links de kleine beelden en rechts de geselecteerde foto in het groot weergegeven). Dus ik kan nu de foto's die ik wens in dat album selecteren. Maar wat moet ik dan doen om de foto's in mijn hosting One.com te krijgen? Waarschijnlijk vanuit Lightroom exporteren, maar naar waar? Of is het vanuit Lightroom "Uploaden"

        Wie weet raad om mij door de volgende stappen te loodsen.
        Mvg, SteFoto, Canon EOS 40D / EF-S 18-55 mm / EF-S 17-55 f2.8 IS / Tamron SP AF 90MM f2.8 Di Macro 1:1 / Telezoom Canon EF 70-200 mm f 2.8 L IS USM / Canon EF 300mm F 4.0 L USM IS / Kenko AF 2.0x Pro 300 DG MC / Canon Speedlite 580EX II

        Comment

        Working...
        X