Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

student fotografie zoekt huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • student fotografie zoekt huwelijk

    Voor een opdracht van de Karel de Grote-Hogeschool afdeling fotografie ben ik als student op zoek naar een koppel dat binnenkort gaat trouwen. Bedoeling is een trouwreportage te maken in een hedendaagse presentatie. Er wordt van ons verwacht een trouwboek te maken met minstens 60 beelden van die dag. Beelden van onder andere de aankomst aan kerk/gemeentehuis, dienst, familieportret, sfeerportret van het koppel op locatie, receptie/avondfeest,...

    Kent u iemand dat gaat trouwen en nog op zoek is naar iemand die foto's kan nemen van deze dag. Of moet u een trouw fotograferen en ziet u het eventueel zitten om een student mee te nemen, mag je altijd iets laten weten.

    Jordi
    Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L
    http://eyemotions.wordpress.com/

  • #2
    Re: student fotografie zoekt huwelijk

    En vermits ik een medestudent ben mag je ook mij contacteren voor een huwelijk in Oost-Vlaanderen of Antwerpen.
    Alvast bedankt!

    Comment


    • #3
      Re: student fotografie zoekt huwelijk

      Wij trouwen in mei, regio brussel, zijn nog op zoek naar fotograaf. Zoeken sowieso "professionele" fotograaf, maar iemand bijkomend mag steeds, zolang hij of zij relatief discreet aanwezig is.
      Dus gezocht:
      fotograaf met "moderne maar tijdloze blik" op huwelijksfotografie.

      Comment


      • #4
        Re: student fotografie zoekt huwelijk

        Bedankt voor je reactie alvast, maar ik zie net dat er geen datum staat in het hoofdbericht.
        Het huwelijk zou een dezer weken moeten doorgaan, nog voor het nieuwe jaar!

        Groeten

        Comment


        • #5
          Re: student fotografie zoekt huwelijk

          Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
          Bedankt voor je reactie alvast, maar ik zie net dat er geen datum staat in het hoofdbericht.
          Het huwelijk zou een dezer weken moeten doorgaan, nog voor het nieuwe jaar!

          Groeten
          Jammer, zo gek zal ik haar niet kunnen krijgen om nog dit jaar te trouwen
          Mvg Tim

          Comment


          • #6
            Re: student fotografie zoekt huwelijk

            Denk dat je hiervoor beter naar het gemeentehuis gaat en kijkt naar de rubriek aangekondigde huwelijken........
            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
            Flickr____No place to be

            Comment


            • #7
              Re: student fotografie zoekt huwelijk

              Hallo,

              Ben je nog steeds op zoek?

              Wij trouwen 22/08/2009 en zoeken nog een goede fotograaf,

              mvg
              Winke Krols
              winkekrols@yahoo.com

              Comment


              • #8
                Re: student fotografie zoekt huwelijk

                Oorspronkelijk geplaatst door Winke Bekijk bericht
                Hallo,

                Ben je nog steeds op zoek?

                Wij trouwen 22/08/2009 en zoeken nog een goede fotograaf,

                mvg
                Winke Krols
                winkekrols@yahoo.com
                is hier een maand of drie al niet meer geweest hoor, maar succes.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: student fotografie zoekt huwelijk

                  Gelieve niet meer te reageren op deze post. Huwelijksreportage is ondertussen gelukt.

                  En Bouk de dag voordat je reageerde was ik nog online geweest dus ik weet niet vanwaar jij je statistieken haalt. Heb ook direct privé bericht terug gestuurd naar Winke dus liever geen negatieve berichten.

                  Jordi
                  Canon 40 D/ BG-E2 batterygrip/50mm f1.8/17-55mm f2.8 IS USM/Speedlite 580 Ex II/70-200mm f2.8 L
                  http://eyemotions.wordpress.com/

                  Comment

                  Working...
                  X