Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gevangen

    Graag jullie mening



    Mvg Jasmine
    Update12/05/10
    BLOG
    Leica M9/Fuji X 100s/phone

  • #2
    Re: Gevangen

    okay... zal even mijn eerlijke mening geven. En niet over de techniek want dat ziet er echt heel netjes uit. Licht en scherpte zijn dik okay.

    Maar wat doen die mensen en wat was de bedoeling van de foto? Ik snap dit niet.
    Jawel .. ik snap het wel, maar ik snap niet dat er wat meer emotie los komt in de plaat. Ze staan erbij van .. 'wat doe ik hier, en oh.. kijk, een fototoestel.'

    Dit is duidelijk een thema want je wikkelt de mensen in een stuk touw. Maar stuur ze dan ook zodat ze er gevangen uitzien of laat op z'n minst de passie ontbranden door wat dan ook, want hier word ik niet echt vrolijk van.

    (Mijn excuus als mijn comment wat hard is maar ik ben aan het afkicken van de nicotine En uiteraard positief en opbouwend bedoeld )
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Gevangen

      idee is wel leuk, maar het touw had veeeeeel strakker aangehaalt moeten worden, zo ist een beetje een fars.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Gevangen

        Ik begrijp wat je bedoeld. Het was voor deze mensen hun eerste studioshoot en het was niet eenvoudig om bij hen andere emoties los te krijgen dan wat er te zien is. Toch wel, er werd gelachen door ongemak Wat ik dan totaal niet passend vond bij het thema.
        Jou comment is ok het is ook opbouwende kritiek en daar hou ik van.

        Mvg Jasmine

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        okay... zal even mijn eerlijke mening geven. En niet over de techniek want dat ziet er echt heel netjes uit. Licht en scherpte zijn dik okay.

        Maar wat doen die mensen en wat was de bedoeling van de foto? Ik snap dit niet.
        Jawel .. ik snap het wel, maar ik snap niet dat er wat meer emotie los komt in de plaat. Ze staan erbij van .. 'wat doe ik hier, en oh.. kijk, een fototoestel.'

        Dit is duidelijk een thema want je wikkelt de mensen in een stuk touw. Maar stuur ze dan ook zodat ze er gevangen uitzien of laat op z'n minst de passie ontbranden door wat dan ook, want hier word ik niet echt vrolijk van.

        (Mijn excuus als mijn comment wat hard is maar ik ben aan het afkicken van de nicotine En uiteraard positief en opbouwend bedoeld )
        Update12/05/10
        BLOG
        Leica M9/Fuji X 100s/phone

        Comment


        • #5
          Re: Gevangen

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          okay... zal even mijn eerlijke mening geven. En niet over de techniek want dat ziet er echt heel netjes uit. Licht en scherpte zijn dik okay.

          Maar wat doen die mensen en wat was de bedoeling van de foto? Ik snap dit niet.
          Jawel .. ik snap het wel, maar ik snap niet dat er wat meer emotie los komt in de plaat. Ze staan erbij van .. 'wat doe ik hier, en oh.. kijk, een fototoestel.'

          Dit is duidelijk een thema want je wikkelt de mensen in een stuk touw. Maar stuur ze dan ook zodat ze er gevangen uitzien of laat op z'n minst de passie ontbranden door wat dan ook, want hier word ik niet echt vrolijk van.
          Los hiervan vind ik de aftekening van haar bh (die ze blijkbaar zonet heeft uitgedaan) ook storend. Als je van plan bent zoiets te shooten dan voorzie je dit door aan de modellen te vragen minstens 2u op voorhand hun bh uit te doen. En even gewoon losse trui of bloes aan te doen.
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

          Comment


          • #6
            Re: Gevangen

            Ik zal het oplossen met photoshop
            Mijn model is geen huisvrouw en 2 u rondlopen op haar werk zonder BH en 1 uur fotoshoot met eerst een familieportret en erna... Was het maar zo simpel.
            Toch bedankt voor je tip

            Mvg Jasmine

            Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
            Los hiervan vind ik de aftekening van haar bh (die ze blijkbaar zonet heeft uitgedaan) ook storend. Als je van plan bent zoiets te shooten dan voorzie je dit door aan de modellen te vragen minstens 2u op voorhand hun bh uit te doen. En even gewoon losse trui of bloes aan te doen.
            Update12/05/10
            BLOG
            Leica M9/Fuji X 100s/phone

            Comment


            • #7
              Re: Gevangen

              als je bondages wil laten zien, is dit het idd niet echt...

              idee is wel zeer leuk!
              Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

              Comment

              Working...
              X