Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue eyed country girl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blue eyed country girl

    Een tijdje terug beloofde ik van deze dame nog wat te tonen, beelden uit haar theatertour blue eyed country girl : back to the movies. Kenmerkend voor Barbara is dat ze zeer veel met gesloten ogen zingt.





    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Blue eyed country girl

    Eerste en derde zijn niet slecht. Bij de tweede lijkt het wel alsof ze ergens pijn heeft...

    Zij is dus de vrouwelijke tegenhanger van Stan Van Samang, qua ogen.

    De reeks is niet de meest expresieve, maar ik heb andere reeksen van dit condert gezien, waaruit je enkel kan afleiden dat jij daar weinig aan kon doen, vanwege het rustige karakter van de set.

    Hele mooie belichting, trouwens.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Blue eyed country girl

      Alle drie zeer geslaagd, mijn absolute voorkeur gaat naar nr. 3 . Hier vallen IMHO alle beeldelementen perfect samen: compositie, evenwicht in het kleurgebruik, exacte moment van opname, expressie van de (pracht)zangeres versterkt door die gebalde vuist en de gezichtsuitdrukking. De schaduwen tonen een prachtige detaillering, terwijl de hoge lichten net genoeg weergegeven worden. Bovendien superscherp op de sensor gebrand, daar zal wel een prima Nikkor VR voor iets tussen zitten Deze verdient in zijn genre een nominatie voor de Hall Of Fame of ik ken er niks van.

      Comment


      • #4
        Re: Blue eyed country girl

        Eigenlijk wel straf, te weten dat Stevie Wonder alrijd met zijn ogen open zingt

        Mooie scherpe en goed belichte foto's

        Comment


        • #5
          Re: Blue eyed country girl

          Mooie reeks!

          Grtz,Fabienne
          Het aardige van de toekomst is dat ze vandaag begint.
          BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
          The name of the game is to fill the frame!
          http://Fabke.fotopic.net

          Comment


          • #6
            Re: Blue eyed country girl

            Zeer mooie en evenwichtige reeks.
            Kleursettings zijn knap; ook de scherpte zit goed.
            Ik ga niet kiezen, alledrie zijn deze shots elkaar waard.

            mvg,

            Roland

            Comment

            Working...
            X