Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met lokale internet verbindingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met lokale internet verbindingen

    Men kan nog foto’s insturen voor deelname aan de Challenge Nov 08 tot deze avond 23u59.

    Maak U niet ongerust als zou blijken dat Uw inzending deze avond niet online kan geplaatst worden.

    Hier aan de Belgische kust kennen we vandaag problemen met de Belgacom - verbindingen. Op regelmatige tijdstippen valt hier de internet- en TV- verbindingen uit. Vermoedelijk te wijten aan het gure stormachtige weer.

    Dus is het best mogelijk dat een inzending van deze avond als het probleem hier zich blijft herhalen, pas morgen online zal kunnen geplaatst worden.

    Gelieve dus begrip te hebben voor dit probleem.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Problemen met lokale internet verbindingen

    De problemen lijken opgelost te zijn bij Belgacom.

    Ik kan terug modereren.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met lokale internet verbindingen

      Spooky,

      Troost u, der zijn nog veel plekken buiten onze beschaafde kust, waar het vaak veel ernstiger is en helemaal niet aan het weer ligt. ^^

      Toch heel goed dat je de mensen hier nog kon inlichten.
      Fotografie = (kunst x wetenschap) + ervaring

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met lokale internet verbindingen

        Troost u allen

        Hier in zuidelijk Nederland, us limburg, hebben we er ook last van dat mooie winterweer.
        27 kilometer file bij de kruising van de snewegen Antwerpen Aken en Maastricht Eindhoven
        of ook wel de A2 en de A76 .
        Verder zijn gelukkig ale comerciéle zenders geblokkeerd, geen ontvangst.
        En dat scheelt discussie over waar we naar moeten kijken met zijn allen

        Heel veel succes allemaal met de uitslagen.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met lokale internet verbindingen

          Ondanks het weer hier minder stormachtig is maar wel kouder had ik deze avond terug vebindingsproblemen. Maar ik vrees dat de verbindingsproblemen hier toch niets te maken hebben met de ongure weer.

          Heb al een vermoeden waar ik de oorzaak moet gaan zoeken. Ik hoop dat het probleem nu terug van de baan is.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment

          Working...
          X