Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret studio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portret studio

    Ik zoek een praktisch boek over portret en studio. (Welke studiobelichtingen gebruiken en hoe).

    Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt !

    Photofan2

  • #2
    Re: Portret studio

    bestaan hier wel boeken over?
    Ben er nog nooit eentje tegengekomen.

    Killerke
    www.knfotostudio.be

    Comment


    • #3
      Re: Portret studio

      Kijk eens op http://www.rotovision.com .. ik weet dat die boeken hebben met 'aan de ene kant fotos en aan de andere kant de studio opstelling en de uitleg erbij'.
      Heb er zelf wel geen ervaring mee. Werd mij vroeger ooit aangeraden en dan weer afgeraden door anderen. Ik kan je dus niet verzekeren of je er iets aan zal hebben.

      Comment


      • #4
        Re: Portret studio

        de boeken van rotovision vind ik zeker niet slecht, maar schuim gewoon het net af ... je zal meer dan voldoende info vinden.

        interessanter dan een boek is ergens een basis-workshop gaan volgen, zo krijg je ineens "hands on" ervaring met materiaal dat je mss zelf niet in huis hebt ;-)

        Greetz,
        TravelToy
        www.christian-bailleul.be | Blog

        Comment


        • #5
          Re: Portret studio

          ik heb enkele jaren geleden zo'n boek gekocht (er stond een wit-zwart foto van een stoere neger op) en stom kieken dat ik ben heb ik het een tijd geleden op 2de hands terug verkocht omdat ik dacht dat ik toch nooit aan een studio zou beginnen.

          Er stond echt in hoe je de lichten moest zetten met voorbeelden en al. Allez, veel hulp heb je hier niet aan maar dan weet je toch al dat het bestaat. Ben net nog in de bib in Tongeren gaan kijken maar daar vind je ook niet veel soeps terug over belichting.
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #6
            Re: Portret studio

            je kan heel veel online vinden... een super bron van informatie is dit:

            http://www.modelmayhem.com/po_big.ph...d=96872&page=1
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: Portret studio

              nog eentje waar je wat aan kan hebben...


              http://www.studiolighting.net/digita...ghting-setups/
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Portret studio

                heb je een PM gestuurd...
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment

                Working...
                X