Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe look

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe look

    Vandaag eens wat (voor mij) nieuws geprobeerd.
    Mijn vrouw kwam thuis van de kapper met een nieuwe haarsnit en dit leek de geknipte kans om mij eens aan portretfotografie te wagen.
    Aangezien ik geen studiobelichting heb, heb ik mij beholpen met 2 bouwlampen die ik eens gekocht had voor dat ministudioke dat hier meermaals te spraken is gekomen.
    Buiten de 2 bouwlampen heb ik gebruikt gemaakt van de 5D + 430EX + 70-200 F4 IS.
    Hopelijk valt het resultaat niet te fel tegen voor een eerste poging?




  • #2
    Re: Nieuwe look

    De kleuren zitten niet helemaal goed imo. De huid tussen haar haren is erg rood. Door haar houding op eerste foto komt er links nog een stukje hand piepen en bij beide foto's vind ik het blauwe kleedje nogal overheersend in beeld.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe look

      't Zijn in ieder geval geen foto's zoals je die in de boeken bij de kapper staan.
      Zoals al aangegeven zitten de kleuren helemaal niet juist, en dat zou veel beter kunnen zelfs met beperkte middelen. Blijven experimenteren.
      Vriendelijke groeten,Raf

      www.rafvandenbogaert.be

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe look

        was ook het eerste dat mij opviel: de rode zweem over de foto. Gelukkig is dat makkelijk te verhelpen in de toekomst ...
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe look

          Thnx voor de commentaren zal zeker eens opnieuw proberen een van komende dagen

          Comment

          Working...
          X