Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat doen jullie met je afgedrukte foto s ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat doen jullie met je afgedrukte foto s ?

    Je hebt een stapeltje foto s uitgeprint of laten afdrukken, wat dan
    In een lijstje? Album? In een doos in de la? Wat doen jullie er verder mee?
    Zelf heb ik op een rommelmarkt paar van die kaarten rekjes gekocht, eentje hangt op het toilet met wisselende tenstoonstellingen van foto s of kaarten.
    Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets anders voor aan de wand waar ik een paar foto s (ook van verschillend formaat) kan in zetten of achterschuiven, geen lijsten dus maar iets makkelijk verwisselbaar. Iemand tips of een idee ?

  • #2
    Gewoon niet meer afprinten.... daar wordt 1 keer naar gekeken, en dan kijkt daar geen kat meer naar... Als ze mijn photo's willen zien, zet ik ze wel op internet of moeten ze maar op mijn laptop kijken.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Ik ben eigenlijk ook op zoek naar iets anders voor aan de wand waar ik een paar foto s (ook van verschillend formaat) kan in zetten of achterschuiven, geen lijsten dus maar iets makkelijk verwisselbaar. Iemand tips of een idee ?

      Een idee dat ik eigenlijk nog eens ga uitvoeren, als ik ooit nog eens geld heb ('t zal dus niet voor de eerste 5 jaar zijn), oude pc (zoals een pentium III 500 mhz met deftige grafsche kaart), ergens inwerken (achter zetel of kast, of in kast) en dan Een lcd scherm aan de muur, en daar constant andere foto's op afspelen, niks anders...
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Klinkt wel heel goed ja ! maar inderdaad wel een aardige investering nog

        Comment


        • #5

          Een idee dat ik eigenlijk nog eens ga uitvoeren, als ik ooit nog eens geld heb ('t zal dus niet voor de eerste 5 jaar zijn), oude pc (zoals een pentium III 500 mhz met deftige grafsche kaart), ergens inwerken (achter zetel of kast, of in kast) en dan Een lcd scherm aan de muur, en daar constant andere foto's op afspelen, niks anders...
          Geloof me... binnen 5 jaar heb je geen computer meer nodig om dat te doen, dan koop ge gewoon een plasmascherm met ingebouwde geheugenkaartklezer, en dan plaats je daar je 250GB geheugenkaartje, ter grootte van een SIM kaart in .

          Persoonlijk laat ik ook nog heel wat foto's afdrukken, en deze komen dan (als ik er eens tijd voor heb) in een album terecht, lekker ouderwets dus .
          Christian D.

          Comment


          • #6
            Originally posted by jdm

            oude pc (zoals een pentium III 500 mhz met deftige grafsche kaart),
            wilde gij m'n pc'ke eens niet uitschelden voor "oud", ja? . Dat beestje draait nog perfect hier

            om op marjo's vraag terug te komen: de meeste vliegen gewoon aan de muur of aan m'n prikbord in m'n bureau. soms met duimspijkers, soms met zo van de kauwgum-achtige kleefdingskes (weet er de naam niet juist van). En als ik geen plaats meer heb of ze beu ben, dienen ze als bladwijzer...
            mvg,
            Dieter

            Comment


            • #7
              de meeste vliegen gewoon aan de muur of aan m'n prikbord in m'n bureau. soms met duimspijkers, soms met zo van de kauwgum-achtige kleefdingskes (weet er de naam niet juist van). En als ik geen plaats meer heb of ze beu ben, dienen ze als bladwijzer...
              MMM dat heeft wel wat !! Je foto s zijn niet aan het mooi zijn in een lijstje of boek maar worden soort gebruiksvoorwerp

              Comment


              • #8
                Een mooie foto hoort in een kader of een album.
                Ik zou graag mijn beste foto's afdrukken op A3 formaat, inkaderen en deze thuis ophangen. Ik denk aan een aantal van vb. 3-4 stuks, en deze dan vb per maand vervangen of door een andere (betere).
                Ik denk eraan om vb een A3 printer te kopen, alhoewel de prijs me toch nog wat tegenstaat.
                Romain
                __Romain______________________________________________..

                Comment


                • #9
                  Wat ik dus poog te doen is het volgende:
                  uit elk album haal ik de beste, hooguit de 2 beste foto's die er voor mij dus écht wel uitblinken op alle vlak. En die laat ik afdrukken, en bewaar ik in een foto-doosje ... Het lijkt me gewoon gezellig om op koude winterse avonden, of na lang vervlogen tijden op die manier enige nostaligie boven te kunnen halen, waarbij je het gehele album onmiddellijk weer voor de ogen kan halen
                  Ook ouderwets dus ...
                  Sam greetzzzzzzz U
                  -------------------------------------------
                  Never apologize for showing feeling.
                  When you do so, you apologize for the truth.
                  -------------------------------------------
                  Canon Stuff

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Romain

                    Ik denk eraan om vb een A3 printer te kopen, alhoewel de prijs me toch nog wat tegenstaat.
                    Romain
                    Ik denk dat je beter, maar ook goedkoper bent met een afdrukservice.
                    Inktjet prints hebben vaak de neiging te verkleuren, en duur is het zowieso met inktjet.

                    Op jouw wedstrijd site heb ik een pracht foto van je gezien die behalve dat ie je inktpot leegslurpt ook waard is om goed geprint te worden, met lange levensduur.

                    Comment


                    • #11
                      Ik print alleen mijn "beste" fotos. Dan gaan ze in een doos en af en toe laat ik ze aan geintereseerden zien of hang er eentje in m'n hal. Het is wel mooier om ze te tonen/zien op papier dan op een beeldscherm.

                      Een soort wisselsysteem zou wel mooi zijn maar m'n muren zijn bijna helemaal leeg en dat is wel prettig . Maar het mooiste zou een boekvorm zijn. Ach, wie weet, wordt m'n werk nog eens uitgegeven Er bestaan dacht ik nu al lijsten waarin je fotos electronisch worden weergegeven. Soort e-book.



                      Groeten,
                      Ronald
                      http://fotografie.jouwweb.nl/

                      Comment


                      • #12
                        Zelf heb ik nog geen enkele foto, die ik met m'n fuji genomen heb, afgedrukt of laten afdrukken. Pc is even snel opgestart dan dat ik een fotoalbum uit de kast zou gehaald hebben, en er komen geen vingerafdrukken op de foto's. Bovendien ben ik niet zo'n 'fotookes op de kast of aan de muur'-type. Ben ik hier een uitzondering?

                        Greetz

                        Sam Jae

                        Comment

                        Working...
                        X