Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groenvink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Groenvink

    Elk jaar komen deze groenvinken in het najaar en de winter op bezoek op mijn wilde rozenstruiken. Deze keer mijn tentje gezet en zo kon ik deze platen.


  • #2
    Re: Groenvink

    mooi opname, maar misschien had hier een hogere F nog wel gemogen gezien de mooie achtergrond.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Groenvink

      Deze Groenling staat er mooi op.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Groenvink

        Scherp getrokken maar je lens mag een heel stuk meer open zodat de vogel loskomt van de achtergrond. (ik vind jammer genoeg de exif niet terug dus 'k heb geen idee welk diafragma je gebruikte)
        Ook de compo kan mijn inziens nog wat beter want de groenling staat nu in 't midden van de verticale as. Boven en rechts iets weg.

        Hopelijk heb je hier iets aan
        *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

        Comment


        • #5
          Re: Groenvink

          Mooi neergezet met dat beetje sneeuw als mooie meerwaarde. Vind je gekozen dof juist wel mooi hier. Die rozebottel op de voorgrond is nu scherp en de gehele achtergrond vervaagd!
          Groetjes Edwin
          Mijn Foto's

          Comment


          • #6
            Re: Groenvink

            Vond (al zeg ik het zelf) deze foto redelijk geslaagd. En de lens stond wijd open, dankzij een bewolkte sneeuwlucht. Zat dus op alle gebied op het uiterste.

            Comment


            • #7
              Re: Groenvink

              Oorspronkelijk geplaatst door dottenburghs Bekijk bericht
              Vond (al zeg ik het zelf) deze foto redelijk geslaagd. En de lens stond wijd open, dankzij een bewolkte sneeuwlucht. Zat dus op alle gebied op het uiterste.
              Dan zit je inderdaad op de limiet van je lens...dus sparen voor een tele
              *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

              Comment

              Working...
              X