Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar laten jullie jullie kerstkaarten afdrukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar laten jullie jullie kerstkaarten afdrukken?

    Ik ga dit jaar voor een simpel kaartje; een eenvoudige fotobewerking van de kids vooraan en achteraan een tekst, formaat 10x15
    De foto's vooraan zijn zwart/wit, daarom mijn vraag:

    welke online aanbieder is hiervoor geschikt? Ik zit het meest met mijn zwart-wit die perfekt moet zijn..
    thx
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

  • #2
    Re: Waar laten jullie jullie kerstkaarten afdrukken?

    Dan werk je beter met een site die kleurenprofielen aanbiedt.
    Je kan tevens ook laten afdrukken op zijdeglans-fotopapier, iets wat ik persoonlijk toch stukken mooier vind voor zwart-wit. En zeker als het om een jkaartje gaat, want op blinkend fotopapier heb je bij 't minste lelijke vingerafdrukken.

    Ze zijn iets duurder dan de ketens, maar de service qua levering, support en gebruiksgemak, en daarenboven nog eens een perfecte kwaliteit zullen je een zeer tevreden klant maken.

    Profotonet levert de hoogste kwaliteit fotoafdrukken, fotoalbums en wanddecoratie voor de fotograaf die het beste wilt voor zijn foto's.


    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: Waar laten jullie jullie kerstkaarten afdrukken?

      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Dan werk je beter met een site die kleurenprofielen aanbiedt.
      Je kan tevens ook laten afdrukken op zijdeglans-fotopapier, iets wat ik persoonlijk toch stukken mooier vind voor zwart-wit. En zeker als het om een jkaartje gaat, want op blinkend fotopapier heb je bij 't minste lelijke vingerafdrukken.

      Ze zijn iets duurder dan de ketens, maar de service qua levering, support en gebruiksgemak, en daarenboven nog eens een perfecte kwaliteit zullen je een zeer tevreden klant maken.

      Profotonet levert de hoogste kwaliteit fotoafdrukken, fotoalbums en wanddecoratie voor de fotograaf die het beste wilt voor zijn foto's.


      Mvg,
      Frederic

      Kan ik alleen maar beamen !!
      Onlangs een 1e order ernaartoe gestuurd en tenminste gedrukt zoals ik vroeg!!
      (wel gecalibreerd scherm en de profielen reeds toegepast)
      Alleen waren ze beetje donkerder, maar ik had mijn room lightening op staan van mijn pantone huey, dus de volgende gaat 100% perfect zijn ipv 95%



      n.f.
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment

      Working...
      X