Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oogkleppen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oogkleppen...



    Zelfportretje (of wat je er van ziet toch), genomen op deze grijze namiddag.
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Oogkleppen...

    Soms plaatst men terecht de figuur uit het midden (zoals met dank aan de bewerking op mijn Linsey-foto).
    Maar het waarom bij deze foto ontgaat me, of het zou zijn dat de maker een mooi plaatsje voor zijn naam zocht...?
    Overigens: wel erg mooie opname (hoewel er altijd wel iemand zal zijn die vindt dat hij de ogen mist - hihi)
    groetens, keep smiling , Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Oogkleppen...

      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Soms plaatst men terecht de figuur uit het midden (zoals met dank aan de bewerking op mijn Linsey-foto).
      Maar het waarom bij deze foto ontgaat me, of het zou zijn dat de maker een mooi plaatsje voor zijn naam zocht...?
      Overigens: wel erg mooie opname (hoewel er altijd wel iemand zal zijn die vindt dat hij de ogen mist - hihi)
      groetens, keep smiling , Henk
      Bij zulke opnamen vind ik het persoonlijk mooier als het figuur links of rechts staat, anders komt het meestal saai over voor mij. Hier heb ik ook bewust voor gekozen. Nja... da's gewoonweg een kwestie van smaak. Alvast bedankt voor de reactie
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Oogkleppen...

        ben het eens met het model!!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Oogkleppen...

          Nog iemand??
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Oogkleppen...

            Goed belicht, je ziet aan de schaduw op de de handen goed de ronding van het gezicht.

            Comment

            Working...
            X