Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns



    Mijn hernia is eindelijk wat aan het opklaren, dus kon er een weekendje Hasselt af met de madam, vooropgesteld dat ik op vrijdagavond mee ging naar de Grenslandhallen voor het benefietconcert 10 jaar Mediclowns...

    dSLR in de wagen moeten laten wegens een njet van de organisatie, maar gelukkig mocht de oude FZ5 wel binnen...

    En 't vrouwtje en haar vriendinnen ook weer gelukkig...







    Géén Canon-kwaliteit, maar ik vond deze wel wat hebben.

    Last edited by Omag; 22 november 2008, 13:12.
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

  • #2
    Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

    ik vind ze zeker sterk voor een non-dslr camera.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

      Beperkt album
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

        Goed om te horen dat 't eindelijk beter gaat ...

        Over de foto's:

        De eerste is bijzonder goed gelukt. De tweede lijkt me ietwat onscherp, maar dat kan natuurlijk ook aan het scherm van mijn laptop gelegen zijn. Naar mijn smaak is de derde gewoon veel te donker, maar da's dan nogal persoonlijk. Ik moet wel zeggen dat 't kwaliteitsverschil met jouw 400D toch duidelijk zichtbaar is.
        www.elwee.net

        Comment


        • #5
          Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

          't ware te hopen! Anders had ik serieus wat geld uitgegeven voor niets...
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

            ook de eerste behoort tot mijn favorieten. knap shot!
            http://fotomoes.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

              Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk bericht
              Goed om te horen dat 't eindelijk beter gaat ...

              Over de foto's:

              De eerste is bijzonder goed gelukt. De tweede lijkt me ietwat onscherp, maar dat kan natuurlijk ook aan het scherm van mijn laptop gelegen zijn. Naar mijn smaak is de derde gewoon veel te donker, maar da's dan nogal persoonlijk. Ik moet wel zeggen dat 't kwaliteitsverschil met jouw 400D toch duidelijk zichtbaar is.
              ik volg elwee......en heb je van het concert genoten
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

                Bwah, ik heb vooral gevloekt dat ik niet in de frontstage kon, want de belichting was schitterend.

                Misschien dat er nog wat foto's volgen van een ander lid, want ik heb Vinstermik daar ook zien rondlopen...
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                Comment


                • #9
                  Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

                  Ik vind dit zeer goed beelden om met een bridgecamera genomen te zijn, goed dat je die nog bij je had, zo kunnen wij ook wat meegenieten.
                  Eric Van Aerschot BD0730BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stan Van Samang - 10 jaar Mediclowns

                    je fz5 heeft fijne prenten opgeleverd, vooral de eerste!

                    Comment

                    Working...
                    X