Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan jullie allemaal ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aan jullie allemaal ...

    Hallo allemaal,

    3 jaar Belgium Digital ...
    Niet zo'n spectaculaire gebeurtenis, neen, er zijn wel veel belangrijkere dingen in dit leven. Maar toch misschien even een moment om te reflecteren.

    In die 3 jaar is er heel wat gebeurd maar het belangrijkste is toch wel dit:
    van een "website over digitale fotografie" is Belgium Digital geëvolueerd naar een "community", een pleisterplaats op het internet voor al diegenen die geïnteresseerd zijn in digitale camera's en het resultaat ervan.
    En het is net jullie enthousiame en jullie steun die Belgium Digital gemaakt hebben tot wat het vandaag is ...
    Onder andere tijdens de inmiddels "beroemde" shooting days ervaren we telkens weer met wat voor een geweldige mensen we te maken hebben en de hulpvaardigheid in het forum is hartverwarmend.
    Daarvoor wenst de hele BD-crew jullie van harte te bedanken en we hopen nog lang op jullie steun te mogen rekenen. Zonder lukt het niet ...

    3 jaar Belgium Digital is ook een beetje cijferen ...
    Waar we ooit gestart zijn met 10Mb webspace en 0.5Gig dataverkeer is dat momenteel heel anders.
    Weldra nemen we (alweer) een nieuwe server in gebruik maar dat zal normaal gezien ongemerkt gebeuren. Onze totale webspace komt daarmee op een kleine 5 Gig en de datatraffieklimiet verhoogt tot 50 Gig per maand. Als je dat vergelijkt met de "startcijfers" ...

    3 jaar Belgium Digital betekent ook 3 jaar van privé-investeringen van de crew-members.
    En dat wordt dus stilaan een beetje een onhoudbare zaak.
    Daarom hebben we met de crew ook besloten om een VZW op te richten.
    Op die manier denken we de hele "zaak" een beetje beter onder controle te kunnen houden en ook een aantal extra's te kunnen aanbieden aan de leden van de VZW.
    Let wel, Belgium Digital blijft zoals het is - er verandert niets voor wie geen lid wordt van de VZW. We vinden het heel belangrijk dat het open karakter van Belgium Digital zeker behouden blijft zodat het voor iedereen toegankelijk blijft.

    Lid worden van de VZW zal natuurlijk een aantal voordelen bieden - en het lidgeld houden we democratisch. De precieze informatie zal in de loop van de maand augustus bekend gemaakt worden.
    We hopen voor de VZW uiteraard ook op jullie steun te mogen rekenen ...

    3 jaar Belgium Digital betekent ook een "voor de crew bijna niet meer te volgen stortvloed aan forumtopics". Ook daar willen we wat aan gaan doen. Er zal daaromtrent een speciale forumtopic verschijnen.

    3 jaar Belgium Digital betekent ook dat we volop aan het "restylen" zijn. De website zal binnen afzienbare tijd een nieuw kleedje krijgen - en vooral een beter navigatiesysteem zodat jullie makkelijker jullie weg zullen vinden in die duizenden pagina's ...

    Voila, het staat er ...
    En zoals jullie merken zijn we niet van plan om stil te zitten - integendeel ...

    Bedankt allemaal voor die fantastische 3 jaar.

    De BD-crew

  • #2
    Originally posted by BD-crew
    Hallo allemaal,
    voor al diegenen die geïnteresseerd zijn in digitale camera's en het resultaat ervan.
    En het is met jullie enthousiame en jullie steun die Belgium Digital gemaakt hebben tot wat het vandaag is ...
    Bedankt allemaal voor die fantastische 3 jaar.
    Hallo crew, het is niet ons enthousiasme, wat van BD gemaakt heeft wat het nu is, maar volgens mij vooral door jullie inzet.
    Ik ben zelf pas enkele weken "lid" van deze club, maar wilde toch wel even reageren. Ik zwerf al veel langer rond op deze site, en op dit forum. Zonder BD had ik nu nog steeds mijn Minolta XG, -overigens jaren gebruikt naar volle tevredenheid. Maar door de door jullie aangeboden informatie over digitale fotografie, ben ik ook omgeturnd.
    Ik hoop dan ook dat jullie dit nog lang mogen doen, en als het allemaal meevalt zal ook ik lid worden van de door jullie beoogde VZW. Ik heb alle vertrouwen wat dat betreft voor de toekomst,

    JONGENS, ga zo door, BEDANKT en PROFICIAT.

    Groetjes, JantjeB.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Wel BD-Crew, slechts 7 maandjes geleden kwam ik hier afdraven, en bijna wel te stellen dat helemaal niets kende van fotografie... 7 maanden later, een hoop ervaring, kennis en vrienden rijker ben ik blij dat BD als een tweede thuis kan beschouwen. BD is een plaats waar je al je vrienden ziet... niet alleen de goede momenten worden gedeeld maar ook soms de slechte... en dan zie je hoe de andere leden alles en iedereen opvangen... zalig toch

      BD heeft zoveel kenmerken: de BD-spirit bijvoorbeeld, die soms al lachend wordt aangehaald maar toch: iemand die zomaar iemand anders zijn pc gaat maken, zonder elkaar ooit echt gezien te hebben, iemand die iemand anders een camera meebrengt... weer zonder elkaar te kennen... mensen die samenkomen om een dagje door te brengen... puur voor hun hobby en plezier... mensen die voor elkaar opkomen en laten zien dat die BD-spirit echt bestaat, dat is BD... een plaats wat iedereen wel een beetje 'thuis' kan noemen... waarvoor dank.

      Tenslotte wil ik nog een paar crew-leden extra danken voor hun inspanningen voor mij persoonlijk dan... laat ik even denken aan talloze shootings, kansen, tips en vrolijkheid... Dagen om nooit te vergeten... En anderen die mij belangeloos helpen wanneer ik het nodig heb... bedankt mannen, jullie zijn top, en voor de steun van de VZW mag je me nu al op de eerste plaats opschrijven,

      Groetjes en een dikke dikke welgemeende proficiat,
      Lexieke
      .:www.shadowarts.be:.

      Comment


      • #4
        Ook vanwege deze digitale nieuweling een dikke proficiat aan de mensen die de fijne vriendensfeer mogelijk maken op BD: de BD-crew!

        Indien jullie het nuttig vinden om een VZW op te richten, ook mijn steun hebben jullie alvast.

        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
          Alles is hier al gezegd door mijn twee voorgangers. Moge het hier vooral zo blijven verder gaan. Nog eens dikke proficiat !!!
          En natuurlijk sluiten we ons bij de VZW aan.

          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            "Samen staan we sterk" zowel crew als leden het is ongelooflijk hoeveel plezier we mogen beleven hier op "Belgiumdigital"
            Natuurlijk niet te vergeten dank aan alle crewmembers die de opstart van deze site hebben mogenlijk gemaakt en nog vele uren gratis hun tijd steken in al het goede voor Belgiumdigital. Het is zeer gegroeid sinds een jaar geleden toen ik voor het eerst hier deze geweldige site ontdekte. De vele uren en prachtige Sd's die wij hier al mochten beleven (en nog zullen beleven) maken van deze site een stukje van ons leven. Onze hobby is meer geworden dan een fotoke, echte vriendschap en respect voor elkaar die we hier gevonden hebben maakt het geheel bijzonder speciaal en apart dat je bijna nergens meer terugvind. Wij kunnen nog uren doorgaan over hoe we het hier vinden maar dat weten jullie al
            Gewoon proficiat crew en members PROFICIAT
            BTW: wij willen lid worden
            Thx
            Mvg Umco&Toetje001
            Respect begint bij uzelve

            Comment


            • #7
              Natuurlijk bedanken we ook de crew zelf... Zonder zo'n ferme "crew" was dit echt niet mogelijk geweest.
              En zoals jullie zeggen. De Spirit die BD vandaag heeft vind je nergens... Mensen die elkaar niet kennen helpen elkaar als dikke vrienden.
              Op de BD Shooting Day's merk je pas wat die BD geest eigenlijk is.
              Het is meer dan zomaar een forum.
              Het is meer dan zomaar een site over Digitale fotografie.
              Het is meer dan zomaar een vriendenkring.
              Het is een way of live !
              en daarvoor ben ik jullie allen zéér dankbaar.
              En ik wil nu al lid worden van die VZW, ongeacht wat de prijs zal zijn.
              Zoiets is niet te betalen, met geen geld van de wereld.
              Ik ben echt blij dat BD in m'n leven is gekomen.... (Alleen m'n vrouwke is er niet zo heel blij mee... ze zegt altijd: " Zijt ge nu weeral over die BDers bezig".)
              Crew bedankt en ga vooral zo door en trek je niets aan van negatieve kritiek. Niet dat jullie dat doen, maar we steunen jullie in al jullie beslissingen, want wat jullie doen is KEIGOED.
              Proficiat met DRIE heerlijke jaren Belgium Digital.

              Comment


              • #8
                Goed gezegd Mic, ik voel de tranen opwellen , maar zonder gezwets... hij heeft groot gelijk natuurlijk...Een dikke proficiat aan de crew en aan alle members. En laats ons dan nu zingen in koor :
                Lang zal BD leven
                Lang zal BD leven
                Lang zal BD leven in de gloria
                In de gloooo - ri - a
                In de gloo-ri -aaaaaa
                Hiep hiep hiep... hoera
                Hiep hiep hiep... hoera
                Hiep hiep hiep... hoera
                Canon 6D

                Comment


                • #9
                  Sorry maar hiep hiep hiep????
                  ik dacht altijd dat het Hiep Piep Piep was??

                  Comment


                  • #10
                    Tja in Genk ook
                    Canon 6D

                    Comment


                    • #11
                      Aha, een stichting heet dat in het Nederlands. Bij deze geef ik mij alvast op als lid, want ik vind het een eer om lid te zijn van deze club hoewel ik soms verdwaald raakt bij de voordurende aanwas van nieuwe members. Tegelijk besef ik dat ik nog niet zolang geleden ook zo ben begonnen, maar in mijn beleving lijkt het wel een eeuwigheid.
                      Beste Wim, Peter, Jaco, Sven, Jimmy, Erik & Jaja hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid.

                      Comment


                      • #12
                        Proficiat BD-crew! Ik zou het forum niet meer kunnen missen gasten!
                        We worden allemaal VZW'ende BD'ers!
                        En @Mic, dat zegt die van mij nu ook altijd hé !
                        Peter
                        Turn beauty inside out!

                        Canon Stuff

                        http://users.telenet.be/Drah/

                        Comment


                        • #13
                          Beste Crew
                          Ik kan allen maar zeggen BEDANKT voor jullie inzet, het is voor ons altijd even de dagelijkse rust zoeken via deze BD site en weer kijken wanneer er weer een SD/BD dag is, of genieten van de foto,s die geplaatst zijn,en al het andere wat er op de site te beleven is
                          wij zullen zeker lid worden van VZW al weten wij niet wat dat is

                          Groetjes van Jan & Coby
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Hallo,

                            Al allemaal bedankt voor jullie reacties.
                            Voor onze Nederlandse "BD'ers", een VZW is zoiets als bij jullie een "stichting", al kan Erik daar misschien nog iets meer over zeggen ...

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Iedereen hartelijk dank, méér kan ik daar niet aantoevoegen het is reeds gezegd wat ik ook wou zeggen.
                              Natuurlijk word ik ook lid, wat dacht je

                              Comment

                              Working...
                              X