Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portfolio case

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portfolio case

    Hi !

    Om mijn foto's (20x30) netjes te presenteren, heb ik een "portfolio case" nodig.

    Via internet heb ik verschillende sites gevonden (zoals amazon.com) die dat sort artikel verkopen. UIt ervaring weet ik dat er nog extra taxes komen bijkijken + dure transportkosten.
    Dus ik zou het liefst zoiets in België kopen (en nog liever in de omgeving van Antwerpen).

    Wie kan mij helpen ? ... En eventueel ook : wie heeft nog idees voor een originele presentatie ?

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: portfolio case

    Bij Ava verkopen ze A3 ringmappen.
    Bij de vakhandel in tekengerei kan je vast wel stevig karton kopen. Bij sommige kan je ze zelfs gratis laten versnijden tot het gewenste formaat.
    Ik mocht ze zelf snijden op hun snijmachine, en sneed ze mooi uit tot 25 x 35 cm. Zo had ik niks van verlies op een groot blad en heb ik een mooie rand van 2.5cm rondom m'n foto.
    De foto's kleef ik in het midden.

    Wat is nu het voordeel van zo'n portfolio...?

    - Je bent niet gebonden aan het 20 x 30 formaat. Wil je vierkant kleven, dat kan. Wil je bv meerdere comuniekaartjes kleven op één blad, dat kan ook.
    - Je portfolio herordenen is een fluitje van een cent, in tegenstelling tot een mapjesportfolio waarbij je telkens een massa foto's moet uithalen en in een ander mapje steken.
    - Je neemt alleen de foto's mee die je wilt. De andere kan je er snel tijdelijk uit nemen.
    - Je kan bij het tonen van je portfolio ook meerdere foto's naast elkaar leggen om te presenteren door ze gewoon even uit de map te halen, en dit zonder de foto's zelf vast te moeten nemen.

    Mvg,
    Frederic

    Comment


    • #3
      Re: portfolio case

      Bedankt ! Slim gezien !

      Hoeveel foto's (ongeveer) kunnen in een A3 map bij Ava ?

      Mvg, Françoise

      Comment

      Working...
      X