Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kit lens ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kit lens ?

    Nu dacht ik dat ik bij de aankoop van de 40D + lens een kitlens had gekocht.
    Het is de 17-85 mm EFS met Image stabilizer.
    Is dit nu een kitlens of niet ?


    Grt frank

  • #2
    Re: kit lens ?

    Tja... wat is een kitlens hè...

    De 40D + 17-85 wordt verkocht in één doos als zijnde een kit. je zou kunnen stellen dat het om een 'kitlens' gaat.
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: kit lens ?

      De meeste van de kitlenzen kan je ook apart krijgen. (zo ook de basis kitlenzen bij de 450D (nl 18-50 IS en de 55 - 250 IS). Zijn het dan kitlenzen ? Vroeger werden wel eens lensen van niet al te hoge kwaliteit verkocht bij de kits, maar ik denk dat Canon het laatste jaar toch lenzen van goede prijs/kwaliteit bij zijn kits plaatst. Dus volgens mij is er niets mis met een kitlens. Je kan er behoorlijke foto's mee nemen, en pas wanneer je de grenzen van jezelf, je toestel en je lens kent, kan je gericht een nieuwe lens bijkopen.

      De 17-85 wordt dus in kit verkocht, maar mag je toch niet beschouwen als een pruts-lensje (hoewel sommigen op het forum graag afgeven op deze lens). Ik ben erzelf meer dan tevreden over, maar fotografeer dan ook meestal buiten.

      Comment


      • #4
        Re: kit lens ?

        voor buiten is hij idd prima , binnen niet !
        maar dacht dat de dure lenzen alleen Image stabilizer hadden !


        grt frank

        Comment


        • #5
          Re: kit lens ?

          Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
          Nu dacht ik dat ik bij de aankoop van de 40D + lens een kitlens had gekocht.
          Het is de 17-85 mm EFS met Image stabilizer.
          Is dit nu een kitlens of niet ?


          Grt frank
          Er zijn ook "kits"geweest van de 5D met EF L 24-105 f4......

          Kit betekent niet meer dan samenstelling.

          Comment

          Working...
          X