Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van bovenaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van bovenaf

    Tijdens de maskerade in Blerick

    Gr Kees

    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Van bovenaf

    Ge hebt het uzelf wel heer erg moeilijk gemaakt: het is bijna onmogelijk om hier voldoende DoF te krijgen, zodat het beeld écht genietbaar wordt. Gedurfd standpunt, leuk onderwerp, maar ik mis dus wat scherpte in de diepte. (niet verkeerd begrijpen hé)

    Comment


    • #3
      Re: Van bovenaf

      Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
      Ge hebt het uzelf wel heer erg moeilijk gemaakt: het is bijna onmogelijk om hier voldoende DoF te krijgen, zodat het beeld écht genietbaar wordt. Gedurfd standpunt, leuk onderwerp, maar ik mis dus wat scherpte in de diepte. (niet verkeerd begrijpen hé)
      Er is inderdaad weinig scherptediepte, voor mezelf vind ik dat het bij zulk soort fotos mag.
      Ik denk als de gehele foto scherp zou zijn dat de foto niet tot zijn recht zou komen.
      We wachten even wat anderen hiervan zeggen
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • #4
        Re: Van bovenaf

        Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
        We wachten even wat anderen hiervan zeggen
        Ik hou over het algemeen wel van weinig DOF en hier zeker.

        Comment


        • #5
          Re: Van bovenaf

          Ik denk dat dit soort foto vraagt naar scherpte in het aangezicht van de dame, de rest onscherp.

          Comment


          • #6
            Re: Van bovenaf

            DoF is OK, maar het gezicht is niet scherp door bewegingsonscherpte.
            Zou wel plekje op linkerborst en schouder weghalen.

            Comment


            • #7
              Re: Van bovenaf

              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Zou wel plekje op linkerborst en schouder weghalen.
              Kan ik niet maken tov haar, het is een tattoo
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment

              Working...
              X