Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderatoren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moderatoren

    Hey een vraagje aan de moderatoren, waar vind men welke modereatoren welke topics beheren?!

    Vroeger met het oude forum stond dit in het overzicht van elke sectie appart, nu kan men nergens lezen welke moderator welke sectie' beheerd

    Reglementen zoals dit zijn dan ook moeilijk te respecteren:

    "Een TS mag 2x verzoeken tot kicken van een topic zodat deze weer bovenaan in de lijst verschijnt. Besluit je als TS om eerst een pakket aan te bieden en later alsnog per artikel te gaan verkopen, geldt dit als 1 verzoek tot kicken voor elk artikel wat genoemd staat in de oorspronkelijke topic, in dit geval wordt de originele topic gesloten. Deze verzoeken kun je via een PM (**) of e-mail(**) bij de moderatoren van dit forum doen. (Dubblepostings worden verwijderd!."

    Graag enige duidelijkheid hieromtrent, want denk dat ik niet de enige ben met dit probleem

    greetz
    Sergio
    www.sergioprodi.com
    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

  • #2
    Re: Moderatoren

    Kijk eens helemaal onderaan in het Forumreglement Sticky van het forum Aangeboden of Gezocht
    http://forum.belgiumdigital.com/f11/...ky-194628.html
    Om te vermijden dat we telkens alle sticky's moeten aanpassen als de moderator veranderd worden de sticky's zo algemeen mogelijk gehouden.
    Enkel in de speciale forums waar je soms direct contact met de betreffende moderator nodig hebt staat de naam vermeld (Challenge, Koopjeshoek).

    Je kan ten alle tijden via de helpdesk contact opnemen met de crew van BD.

    De mogelijkheid wordt onderzocht om de naam van de moderator naast het forum weer te geven (maar is nog niet zeker hé wegens zelfde reden als bovenstaande)
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Moderatoren

      voor dringende zaken hun je altijd een kwalijk bericht genereren door op het uitroepteken rechtsboven te klikken dan worden we allen verwittigd
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: Moderatoren

        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        voor dringende zaken hun je altijd een kwalijk bericht genereren door op het uitroepteken rechtsboven te klikken dan worden we allen verwittigd
        Thanks Devid, maar dat is maar in extreme gevallen, en dit vond ik nu geen extreem.
        Jullie hebben al zoveel werk
        www.sergioprodi.com
        Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

        Comment


        • #5
          Re: Moderatoren

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Kijk eens helemaal onderaan in het Forumreglement Sticky van het forum Aangeboden of Gezocht
          Forumreglement Sticky Aangeboden Lees eerst aandachtig het Forumreglement (http://forum.belgiumdigital.com/forumdisplay.php?f=87) waarvan dit sticky onderdeel uitmaakt. Via het forum Aangeboden willen we geregistreerde leden de kans geven hun materiaal te verkopen binnen ‘intieme’ kring. Het forum kan enkel

          Om te vermijden dat we telkens alle sticky's moeten aanpassen als de moderator veranderd worden de sticky's zo algemeen mogelijk gehouden.
          Enkel in de speciale forums waar je soms direct contact met de betreffende moderator nodig hebt staat de naam vermeld (Challenge, Koopjeshoek).

          Je kan ten alle tijden via de helpdesk contact opnemen met de crew van BD.

          De mogelijkheid wordt onderzocht om de naam van de moderator naast het forum weer te geven (maar is nog niet zeker hé wegens zelfde reden als bovenstaande)
          Hier klopt uw uitleg toch niet hoor
          Naam veranderen naast het forum, is 1 plaats / 1 handeling
          Naam veranderen in de sticky? 1 plaats / 1 handeling

          Welke is de duidelijkste, ik denk toch wel die naast het forum.
          1 je moet als TS niet gaan zoeken, wat minder kliks oplevert en minder trafic en vragen zoals mijn.
          2 Het was vroeger al zo, dus iedereen is het zo gewoon.

          Ik ben zelf al 10jaar informaticus dus ben niet echt leek en weet wel degelijk over wat ik spreek.
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

          Comment


          • #6
            Re: Moderatoren

            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
            voor dringende zaken hun je altijd een kwalijk bericht genereren door op het uitroepteken rechtsboven te klikken dan worden we allen verwittigd
            Of iets onzinnigs posten, dan zie je wel snel welke moderator reageert.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Moderatoren

              Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
              Hier klopt uw uitleg toch niet hoor
              Naam veranderen naast het forum, is 1 plaats / 1 handeling
              Naam veranderen in de sticky? 1 plaats / 1 handeling

              Welke is de duidelijkste, ik denk toch wel die naast het forum.
              1 je moet als TS niet gaan zoeken, wat minder kliks oplevert en minder trafic en vragen zoals mijn.
              2 Het was vroeger al zo, dus iedereen is het zo gewoon.

              Ik ben zelf al 10jaar informaticus dus ben niet echt leek en weet wel degelijk over wat ik spreek.
              Jij gaat ervan uit dat er één moderator per forum is. (sommige moderatoren hebben tot 7 forums onder hun hoede, en sommige forums hebben meerdere moderatoren)
              hoeveel sticky's denk je dus dat er moeten gewijzigd worden als forums van moderator veranderen ?

              De naam van de moderator naast het forum is in het verleden nooit geweest.
              Het nadeel daar is dat het enkel door de admin kan aangepast worden daar waar het nu door iedereen van de forumleiding kan.
              En het betekend ook dat er weer een kolom bijkomt (misschien niet zo erg maar toont weer wat drukker, alles wordt wat meer in elkaar gedrukt, enz)

              MEt de invoering van de Helpdesk is het eigenlijk niet maar noodzakelijk dat je de afzonderlijke moderatoren kent want met alle opmerkingen en vragen kun je daar terecht.
              Ook alle mails naar Belgiumdigital en kwalijke berichten komen daar toe en worden automatisch naar de juiste personen/afdelingen toegewezen.
              Last edited by zunoel; 20 november 2008, 16:37.
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment

              Working...
              X