Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

    Hallo,

    Ik ben vanplan een canon 40D te kopen met lens 17-85...

    Ben wel even aan het twijfelen of ik hem bij foto rubens( toch wel 90€ goedkoper ) of bij art&craft in mariakerke/Gent, te kopen...




    Helpen jullie mij bij mijn beslissing? hebben jullie ervaring met de winkels?

    Vele groetjes, Cédric !

  • #2
    Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

    Beide winkels zijn zeer goed qua service en het personeel heeft kennis van fotografie!
    Ik ben klant bij zowel Rubens als Art&Craft.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

      Ik heb vorige week ook een Canon 40D body gekocht maar dan bij Webshop Bastiaens zie hier

      Ik was eerst van wantrouwig omdat het via een webshop ging maar ik ben echt ZEER tevreden over de service en medewerking van die zaak.

      Ik heb eerst eens naar de zaak gebeld om te weten als de body op voorraad was.
      Om het kort te houden... woensdagavond betaald via overschrijving, donderdag kreeg ik al een telefoontje van de zaak dat het bedrag ontvangen was en dat ze hem dezelfde dag op de post gingen doen (ik had gekozen om hem via Taxipost te laten leveren) en je raad het nooit.
      Vrijdag nog voor ik naar mijn werk moest vertrekken kwam Taxipost aan de deur met mijn Canon 40d Body.
      Dus voor mij 1 adres...Webshop Bastiaens

      Comment


      • #4
        Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

        Oorspronkelijk geplaatst door K.V.W. Bekijk bericht
        Ik heb vorige week ook een Canon 40D body gekocht maar dan bij Webshop Bastiaens zie hier

        Ik was eerst van wantrouwig omdat het via een webshop ging maar ik ben echt ZEER tevreden over de service en medewerking van die zaak.

        Ik heb eerst eens naar de zaak gebeld om te weten als de body op voorraad was.
        Om het kort te houden... woensdagavond betaald via overschrijving, donderdag kreeg ik al een telefoontje van de zaak dat het bedrag ontvangen was en dat ze hem dezelfde dag op de post gingen doen (ik had gekozen om hem via Taxipost te laten leveren) en je raad het nooit.
        Vrijdag nog voor ik naar mijn werk moest vertrekken kwam Taxipost aan de deur met mijn Canon 40d Body.
        Dus voor mij 1 adres...Webshop Bastiaens
        Dat dacht ik ook, heb daar mijn 50D besteld, niet de eerste maar wel de LAATSTE keer!
        Moest vroeger ver rijden voor een goeie prijs en dacht het nu gevonden te hebben.
        Bastiaans: de goedkoopste, in mijn dorp en goeie service dacht ik.

        Toen ik mijn 50D ging halen en achter lenzen vroeg, heb ik er GEEN mogen testen of bekijken,
        en er werd mij duidelijk op gewezen dat ik de 50D gekocht had aan WEB tarief en dat zij dan net dozenschuivers zijn
        en ik op deze manier ik citeer "wel is bedrogen zou uitkomen"

        Toen had ik twijfels over mijn 50D en stuurde een e-mail naar Bastiaans maar blijkbaar reageren ze alleen op bestellingen, moest een tweede e-mail sturen met als antwoord dat ik hem kon binnenbrengen voor herstelling en voor de nodige foto's op cd moest zorgen.
        Ik wou dit niet, in een andere zaak hadden ze meteen omgeruild.
        Dus bleef ik met mijn probleem zitten en poste ik hier een topic.

        Heb ik contact genomen met een andere fotozaak die mij met raad en daad hebben bijgestaan,
        en heb ik daar enkele lenzen mogen testen.
        Dat is pas service, ik rijd er graag wat verder voor.

        Deze winkel combineert een goede prijs met echte service.
        http://www.topfoto.be/

        Heb daar voor mijn vader daarstraks een 50D met lens en accecoires besteld 18u
        en mag het morgen vanaf 9u gaan afhalen.

        Groeten
        Bert

        Comment


        • #5
          Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

          Oorspronkelijk geplaatst door Bert Docx Bekijk bericht
          Dat dacht ik ook, heb daar mijn 50D besteld, niet de eerste maar wel de LAATSTE keer!
          Moest vroeger ver rijden voor een goeie prijs en dacht het nu gevonden te hebben.
          Bastiaans: de goedkoopste, in mijn dorp en goeie service dacht ik.

          Toen ik mijn 50D ging halen en achter lenzen vroeg, heb ik er GEEN mogen testen of bekijken,
          en er werd mij duidelijk op gewezen dat ik de 50D gekocht had aan WEB tarief en dat zij dan net dozenschuivers zijn
          en ik op deze manier ik citeer "wel is bedrogen zou uitkomen"

          Toen had ik twijfels over mijn 50D en stuurde een e-mail naar Bastiaans maar blijkbaar reageren ze alleen op bestellingen, moest een tweede e-mail sturen met als antwoord dat ik hem kon binnenbrengen voor herstelling en voor de nodige foto's op cd moest zorgen.
          Ik wou dit niet, in een andere zaak hadden ze meteen omgeruild.
          Dus bleef ik met mijn probleem zitten en poste ik hier een topic.

          Heb ik contact genomen met een andere fotozaak die mij met raad en daad hebben bijgestaan,
          en heb ik daar enkele lenzen mogen testen.
          Dat is pas service, ik rijd er graag wat verder voor.

          Deze winkel combineert een goede prijs met echte service.
          http://www.topfoto.be/

          Heb daar voor mijn vader daarstraks een 50D met lens en accecoires besteld 18u
          en mag het morgen vanaf 9u gaan afhalen.

          Groeten
          Bert
          Wow, een strop in de keel...

          top foto werd mij ook al aangeboden, schijnt ook een goede zaak te zijn!

          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

            Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
            Wow, een strop in de keel...

            top foto werd mij ook al aangeboden, schijnt ook een goede zaak te zijn!

            Groetjes
            Ja erg vind ik, in eigen dorp, goedkoop (allesins via web-winkel) ter plaatse betaal je meer.
            Ze willen natuurlijk concureren met de grote, echter geven de meesten wel goeie service.

            Maar zo zie je maar dat je ook bedrogen kan worden wanneer je het niet verwacht.

            Natuurlijk kan je voor garantie elders of bij ETB terecht maar plezant is anders.
            Service is hoe langer hoe meer belangrijk terwijl DSLR camera's kleine pc's worden.

            Groeten

            Comment


            • #7
              Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

              Tis ier net een sluikreklametopic...

              1 tip, koop zo lokaal mogelijk, ikzelf verkies te kopen aan echte belgische winkels, we moeten allemaal eten.

              foto rubens, vriendelijke madam.
              art&craft, SUPERVRIENDELIJKE mens.

              in het slechtste geval moet je terugrijden voor garantie, als dat een halve dag is, ben je dan echt goedkoper gediend? en accessoires...

              met de 40D en errors, kom je bedrogen uit als je niet met zekerheid weet vanwaar het toestel komt.

              Comment


              • #8
                Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                heb mijne 40d bij rubens gekocht. Is zeer vlot gelopen en uitleg was geen probleem.

                Een vriend van mij is zijne 40d er ook gaan halen. Enkele dagen later bij het gebruik kwam de ingebouwde flits niet naar boven. Terug bij rubens werd toestel onmiddellijk zonder probleem vervangen !!!

                Topservice !!
                The future brings my best photo. Time is on my side.
                Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

                Comment


                • #9
                  Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                  Foto de Greef in Edegem

                  Prijzen al naar gelang wat, maar goede uitleg, goede service en testen van lenzen en fototoestellen.
                  Go with the flow

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bert Docx Bekijk bericht
                    Toen ik mijn 50D ging halen en achter lenzen vroeg, heb ik er GEEN mogen testen of bekijken,
                    en er werd mij duidelijk op gewezen dat ik de 50D gekocht had aan WEB tarief en dat zij dan net dozenschuivers zijn
                    en ik op deze manier ik citeer "wel is bedrogen zou uitkomen"
                    Ja wadde.
                    Commercieel zijn ze daar wel heel goed bezig.
                    Waarom verkoop je dan via het Web ?
                    ik denk zelf dat zo een standpunt zelfs dit niet wettelijk is, maar er staat natuurlijk niks op papier.
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                      ik zou momenteel helemaal geen 40D nieuw kopen. ze smijten u om de oren met 40D's nu de nieuwe modellen eraan komen. Of misschien komt er wel een casjback actie wat de 2°hands nog wat goedkoper maken.

                      body's altijd 2°hands kopen, na een jaar zijn ze weeral out of date Beter dat geld investeren in lenzen, die blijven veel langer en zijn veel belangrijker voor de kwaliteit
                      --
                      Play Drakensang - a free online mmorpg

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                        Ik heb zeer goede ervaring bij Art&Craft.

                        Al enkele lenzen, body 50D, flits enz....

                        gekocht. zeer vriendelijk en kennis van zaken.
                        Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
                        Mijn foto site

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hogedruk Bekijk bericht
                          Ik heb zeer goede ervaring bij Art&Craft.

                          Al enkele lenzen, body 50D, flits enz....

                          gekocht. zeer vriendelijk en kennis van zaken.
                          Kan ik alleen maar bijtreden, een echt goeie zaak en men kan er trouwens nog eens ver de prijs "klappen" ook maar bovenal: service en tijd die men neemt voor hun klanten doen het voor mij.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                            Zelf ben ik ook aant het rondkijken om mijn eerste dslr + lens'en) aan te schaffen. Na x-aantal winkels te hebben bezocht ben ik sterk aan het overwegen omp naar foto rubens te gaan:

                            - service
                            - vlakbij
                            - objectieve uitleg
                            - concurrentiële prijzen

                            Nikon D90 - Nikkor glaswerk van 16mm tot 300mm - Gitzo GT2530EX + GH2750QR
                            Aan't sparen voor wat lichtsterker glaswerk :)
                            Groetjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar Canon 40D kopen? ART&CRAFT OF FOTO RUBENS??

                              Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                              ik zou momenteel helemaal geen 40D nieuw kopen. ze smijten u om de oren met 40D's nu de nieuwe modellen eraan komen. Of misschien komt er wel een casjback actie wat de 2°hands nog wat goedkoper maken.

                              body's altijd 2°hands kopen, na een jaar zijn ze weeral out of date Beter dat geld investeren in lenzen, die blijven veel langer en zijn veel belangrijker voor de kwaliteit

                              Als ik iets nieuws koop heb ik wel graag dat het ook NIEUW is... Dat is juist het leuke aan iets nieuws kopen? niet? niemand heeft het ooit aangeraakt ! dat is juist leuk, gloednieuw, nog niet aangekomen, ik wil zeker geen 2ehands kopen, zou dan eerder sneller een lens in2ehand kopen... Maar zeker mijn body niet! en de 40D is een van de betere camera's, het is een hele dure camera die snel in prijs gezakt is, en nog geen klein beetje! zou dus niet in zien van geen 40D te kopen hoor!!!

                              Groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X