Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop matglas A200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop matglas A200

    Ik heb een probleem en een oplossing, alleen zoek ik nog wat advies. Onlangs, bij het onderhouden van mijn sensor CCD van de A200 sony, heb ik ook wat liggen blazen (met balgje) op mijn spiegel en matglas.

    Door wat stofjes te willen oppikken met een oorstokje, op 't matglas, heb ik krasjes getrokken. Niet zo erg want het kan geen kwaad voor de foto's zelf. 't Is alleen elke keer dat ik door de zoeker kijk, dat ik weer een bevestiging krijg van mijn "eerst doen dan forum lezen" ongeduldigheid.

    Ter Zake, ik wil dus een nieuw matglaasje kopen en ik kwam terecht op de volgende site www.focusingscreen.com hier vond ik de glaasjes die paste in een sony A200. Nu wil ik dit wel kopen, maar ik heb niet direct zo'n vertrouwen in deze website. Heeft iemand deze site al gebruikt? Kent iemand mss een andere plek waar ik A200 matglas kan kopen?

    Wat blijkt op de focusingscreen.com is dat ze daar de glaasjes voor de A200 snijden uit een canon glaasje?

    Kortom, graag wat advies over deze site zijn betrouwbaarheid en over mogelijke andere sites?

    Dank alvast,

  • #2
    Re: aankoop matglas A200

    Kost slechts 2 $ voor een glaasje, zou me daar nu niet druk over maken.... Site is wel pokketraag pfffff.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: aankoop matglas A200

      Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
      Kost slechts 2 $ voor een glaasje, zou me daar nu niet druk over maken.... Site is wel pokketraag pfffff.
      Als je een beetje nadenkt, weet je dat dit niet kan. Het is tussen de 2300NT$ en 2500NT$ of Taiwan $ wat tussen de $69 en de $75 is in US $
      Hubert

      Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

      Comment


      • #4
        Re: aankoop matglas A200

        Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
        Als je een beetje nadenkt, weet je dat dit niet kan. Het is tussen de 2300NT$ en 2500NT$ of Taiwan $ wat tussen de $69 en de $75 is in US $
        in Taiwan kan veel maar inderdaad nadenken lukt hier dikwijls wat minder
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment

        Working...
        X