Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flits Minolta 3600 HS(D) - Sony HVL-F36AM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flits Minolta 3600 HS(D) - Sony HVL-F36AM

    Hallo,

    Na het gemis van een betere flits dan enkel de ingebouwde ben ik tot de vaststelling gekomen dat het zal gaan tussen de Minolta 3600 HS(D) tweedehands en Sony HVL-F36AM nieuw.

    De Minolta 3600HS (D) gaat tot 150 euro tweedhands, als je geluk hebt iets minder
    De Sony HVL-F36AM vind je nieuw bij fotokonijnenberg voor 184 euro en in Nederland bij digitalstreet voor 159 euro.

    Waar zit hem het verschil of zijn de prijzen voor de minolta tweedehands naar de hoge kant?

    thx
    D750

  • #2
    Re: flits Minolta 3600 HS(D) - Sony HVL-F36AM

    Oorspronkelijk geplaatst door beerBravo Bekijk bericht
    Hallo,

    Na het gemis van een betere flits dan enkel de ingebouwde ben ik tot de vaststelling gekomen dat het zal gaan tussen de Minolta 3600 HS(D) tweedehands en Sony HVL-F36AM nieuw.

    De Minolta 3600HS (D) gaat tot 150 euro tweedhands, als je geluk hebt iets minder
    De Sony HVL-F36AM vind je nieuw bij fotokonijnenberg voor 184 euro en in Nederland bij digitalstreet voor 159 euro.

    Waar zit hem het verschil of zijn de prijzen voor de minolta tweedehands naar de hoge kant?

    thx
    Het logo is zeker verschillend, voor de rest dacht ik dat er geen verschillen zijn.

    Comment


    • #3
      Re: flits Minolta 3600 HS(D) - Sony HVL-F36AM

      Er zijn inderdaad geen verschillen, op het logo na dan. Ik heb laatst de Minolta 3600 HS D gekocht voor 104 euro op ebay, en eigenlijk had ik hem nog voor tien euro minder kunnen kopen als ik wat slimmer had geboden. De prijs maakte me echter niet zoveel uit. Je zal gewoon moeten afwegen ofdat je al dan niet een goedkopere tweedehandsflitser wilt, of een duurder nieuw exemplaar van exact hetzelfde apparaat. Op kapaza staat nu ook een 3600 te koop zag ik daarstraks.

      /Klaas
      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
      website fotoblog

      Comment

      Working...
      X