Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

werk als freelance fotograaf?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • werk als freelance fotograaf?

    Hallo,

    Ik ben een beginnend freelance fotograaf en ben op zoek naar werk en opdrachten die ik kan doen!
    Zou heel graag als freelance sportfotograaf werken voor magazine of krant. kan iemand me aan zo'n job helpen?

    Ik heb ervaring met sporten zoals:
    Voetbal-Volleybal-beachvolleybal-basketbal-golfsurfen-windsurfen-freestyle ski-snowboard

    Groeten,
    david

  • #2
    Re: werk als freelance fotograaf?

    Ik vrees dat freelance opdrachten niet zomaar aan de bomen groeien...

    Ik geef je één goede raad, en ik spreek hier uit ervaring : zorg eerst dat je een degelijke portfolio opbouwt waarmee je potentiële opdrachtgevers kan overtuigen.

    Tom.
    Last edited by trbt555; 12 november 2008, 07:28. Reden: dikke vingers

    Comment


    • #3
      Re: werk als freelance fotograaf?

      zorg eerst dat je een degelijke portfolio opbouwt waarmee je potentiële opdrachtgevers kan overtuigen.
      juist, en gebruik de kracht van het internet, maak een sprekende website waarop je je portfolio toont. Gebruik maillijsten om opdrachtgevers te werven.

      Comment


      • #4
        Re: werk als freelance fotograaf?

        Mh ik heb zelf veel werk gestoken in websites met mijn portfolio. Maar ik denk dat ik iets verkeerd doe. Ofwel hebt ge mijn artiestenfoto's die iedereen (onder de 16 dan) geweldig vindt en dan vragen ze waarom ik niet pro ben..

        OFwel hebt ge gewone foto's van sport en mensen en dan komen ze vragen of ge foto's van hun wilt maken.. omdat ge in hun buurt woont maar nie omdat uw foto's zo geweldig zijn
        Ofwel zijn ze niet goed maar hebben ze dat niet door, kan zijn. Waarschijnlijk in mijn geval

        Ge moet gewoon reclame maken en vooral al uw contacten laten weten wat ge doet. Dan valt er af en toe wel iets uit de bus. Veel succes.
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: werk als freelance fotograaf?

          lef en connecties... en toch wel wat lef.
          ze gaan niet zomaar afkomen om u job aan te bieden...
          www.loft6.be

          Comment

          Working...
          X