Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bodypainting Putte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bodypainting Putte

    1.


    2.


    3.


    een aantal andere foto's kan je hier vinden: http://lindashoot.fotopic.net/c1609923.html
    of op het album hier op de site
    Last edited by linda16093; 11 november 2008, 17:12.

  • #2
    Re: bodypainting Putte

    Derde springt er wat bovenuit imo. Mooi gekaderd met het hoofd tussen de projectie op de achtergrond.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: bodypainting Putte

      knappe reeks en voor mij ook nr 3 als de mooiste
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: bodypainting Putte

        Je derde is natuurlijk echt de topper van de reeks

        mvg,

        Roland

        Comment


        • #5
          Re: bodypainting Putte

          Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
          Je derde is natuurlijk echt de topper van de reeks

          mvg,

          Roland
          Die is idd het beste.

          Als ik dit evenement op tv (journaal zag) dacht ik, dit is iets met mogelijkheden, maar ook met valkuilen, hard flitslicht oa. Ik vind vooral 1 en 2 nogal vlak geflitst. Maar geef ook toe dat dat nie makkelijk is.

          Comment


          • #6
            Re: bodypainting Putte

            nr 3 vind ik; zeer geslaagd.een ntoevals treffer dat juist op die moment het licht effect juist zat.
            Maar desondanks vind ik het een mooi beeld.
            vooral omdat dit tijdens beweging getrokken is denk ik want het ziet er naar uit dat dit tijdens de show gebeurde.

            ok wat kleur aangaat vind ik het mooi weer gegeven.
            denk dat de artisten zeker happy zullen zijn met deze beelden.

            Comment


            • #7
              Re: bodypainting Putte

              't blijft kunst.
              Voor mij 3
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: bodypainting Putte

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Die is idd het beste.

                Als ik dit evenement op tv (journaal zag) dacht ik, dit is iets met mogelijkheden, maar ook met valkuilen, hard flitslicht oa. Ik vind vooral 1 en 2 nogal vlak geflitst. Maar geef ook toe dat dat nie makkelijk is.
                wat 1 en 2 betreft kan ik je geen ongelijk geven maar dit heeft meer te maken (denk ik) met het aantal flitsers die er op dat ogenblik afgingen, was al blij dat het wit niet uitgebrand was, kan misschien proberen de belichting in LR iets aan te passen. Dacht eigenlijk dat de derde te donker bevonden ging worden.
                heb getracht te fotograferen tussen de flitssalvo's in wat niet evident is want dan moet je ook nog een leuke pose zien (en geconcentreerd blijven zonder er op los te schieten) en ja het was tijdens de show dus de meeste modellen waren flink in beweging (sommige een beetje teveel, sommige te statisch)
                Bedankt voor je commentaar, ga toch eens bekijken of ik iets aan dat harde licht kan doen en mochten er suggesties zijn, ze zijn welkom

                Comment


                • #9
                  Re: bodypainting Putte

                  Oorspronkelijk geplaatst door dirki Bekijk bericht
                  nr 3 vind ik; zeer geslaagd.een ntoevals treffer dat juist op die moment het licht effect juist zat.
                  Maar desondanks vind ik het een mooi beeld.
                  vooral omdat dit tijdens beweging getrokken is denk ik want het ziet er naar uit dat dit tijdens de show gebeurde.

                  ok wat kleur aangaat vind ik het mooi weer gegeven.
                  denk dat de artisten zeker happy zullen zijn met deze beelden.
                  wat nr 3 betreft niet echt een toevalstreffer, had ze in het vizier (klinkt schietachtig) ze bleef efkens onbeweeglijk en toe zag ik die lichtcirkel rond haar hoofd (het licht op de achtergrond veranderde steeds), afdrukken dus....
                  oef, wat die kleuren betreft, bij bepaalde modellen zie je nog huid door de verf heen en dat wil ik dus wel zo houden, bij de eerste foto was eigenlijk geen huid meer te zien, de maker van dit kunstwerk (Mario Speleman) is dan ook eerste geworden in zijn categorie (airbrush)

                  Comment


                  • #10
                    Re: bodypainting Putte

                    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    't blijft kunst.
                    Voor mij 3
                    just en moeilijk fotograferen, bedankt
                    heb jij geen suggesties om dat effect 'platflitsen' te verbeteren?

                    Comment


                    • #11
                      Re: bodypainting Putte

                      Mooie reeks.
                      Het compo van de 3de is maar dat heeft iedereen al gezegd
                      Bij nummerke 1 komen de kleurtjes er mooi uit.

                      En het was idd niet gemakkelijk maar wel plezant
                      BD0497BE : Nikon body + glas
                      www.RudyVerrijt.info

                      Comment


                      • #12
                        Re: bodypainting Putte

                        het feit dat er huid door de verf door komt is gewoon omdat de artist zijn dekking niet genoeg heeft aangebracht.
                        te transparant gewerkt .

                        2 je zal dit versterken door te sterk te flitsen.
                        met andere woorden je flits waarde of flits sterkte aanpassen en vermijden dat het licht van de flits dirket op het model komt.
                        maar probleem is dat je dit fenomeen pas ziet als je thuis bent.

                        het is puur de technische kant van de artist door dat hij te transparant heeft gewerkt die de oorzaak is.

                        ik heb dit ooit gehad met mijn eerste body paint die ik getrokken heb..

                        Comment


                        • #13
                          Re: bodypainting Putte

                          Oorspronkelijk geplaatst door dirki Bekijk bericht
                          het feit dat er huid door de verf door komt is gewoon omdat de artist zijn dekking niet genoeg heeft aangebracht.
                          te transparant gewerkt .

                          2 je zal dit versterken door te sterk te flitsen.
                          met andere woorden je flits waarde of flits sterkte aanpassen en vermijden dat het licht van de flits dirket op het model komt.
                          maar probleem is dat je dit fenomeen pas ziet als je thuis bent.

                          het is puur de technische kant van de artist door dat hij te transparant heeft gewerkt die de oorzaak is.

                          ik heb dit ooit gehad met mijn eerste body paint die ik getrokken heb..
                          wat het aanbrengen van de verf betreft, dat weet ik ook wel hoor, maar daar kan ik niets aan doen en wil dat ook niet in dit geval

                          heb steeds indirect geflitst maar dit heeft weinig zin als er nog flitsen afgaan en anders moet je me eens uitleggen hoe je dit onder controle kunt houden

                          Comment


                          • #14
                            Re: bodypainting Putte

                            niet.
                            als je met zoveel staat te flitsen.
                            de ene trekt foto's n kijkt er niet naar hoe ze zijn. alles in auto en trek maar .
                            de andere besteed veel tijd en aandacht aan elke foto.
                            dus als links en recht zo iemand staat die trekt als of het een mitrajet is waarmee hij schiet dan heb je het vlaggen.

                            maar ik blijf er bij het is gewoon een kwestie van hoe de verf is aan gebracht en vooral bij donkere kleuren.

                            je kan er als fotograaf niet veel aan doen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: bodypainting Putte

                              Oorspronkelijk geplaatst door dirki Bekijk bericht
                              niet.
                              als je met zoveel staat te flitsen.
                              de ene trekt foto's n kijkt er niet naar hoe ze zijn. alles in auto en trek maar .
                              de andere besteed veel tijd en aandacht aan elke foto.
                              dus als links en recht zo iemand staat die trekt als of het een mitrajet is waarmee hij schiet dan heb je het vlaggen.

                              maar ik blijf er bij het is gewoon een kwestie van hoe de verf is aan gebracht en vooral bij donkere kleuren.

                              je kan er als fotograaf niet veel aan doen.
                              je kan toch wel nog iets doen hoor aan die dekking, minder goed in de donkere tinten maar wel in de lichtere tinten, of je kan nog altijd zelf gaan painten in fotoshop maar dat is niet mijn bedoeling

                              Comment

                              Working...
                              X