Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

    Goed gevulde avond in de Botanique met 3 groepen. Van elke groep 1 prent:


    Sky Larkin:




    Lovvers:




    Los Campesinos!:





    de rest staat hier:

    http://www.flickr.com/photos/fotodigg/
    www.janvandenbulck.com

  • #2
    Re: Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

    3 mooie opnames vooral den eerste wat een uitstraling. En vooral een mooie kleurenpallet wat voor de sfeer zorgd.

    Greetz,
    Patrick Theunis
    http://www.festivalganger.be

    Comment


    • #3
      Re: Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

      3 x mooi werk Jan. ........en zeker gezien de omstandigheden. Die Sony van jou doet het precies ook erg goed op iso 1600.
      Ook tof om het volledige album eens te bekijken. Niettegenstaande we naast elkaar stonden, hebben we toch een andere benadering.
      facebook

      Comment


      • #4
        Re: Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

        Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
        3 x mooi werk Jan. ........en zeker gezien de omstandigheden. Die Sony van jou doet het precies ook erg goed op iso 1600.
        Ook tof om het volledige album eens te bekijken. Niettegenstaande we naast elkaar stonden, hebben we toch een andere benadering.
        Het zijn inderdaad 2 verschillende benaderingen, al komt dat ook door de lenskeuze natuurlijk.
        Met m'n 70-200 ben ik meer voor close-ups en mimiek gegaan, terwijl jij iets ruimer ging, waardoor jij de sfeer heel goed hebt weten te vatten. 'k Hou vooral van die rouwe prenten van Sky Larkin bij jou. Van die 70-200 ben ik alvast ook heel tevreden na m'n eerste concert met deze lens.
        www.janvandenbulck.com

        Comment


        • #5
          Re: Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

          Die eerste..... schitterend! statief+cimbaal zorgen voor extra diepte, terwijl de licht flashes voor een leuke extra zorgen! De expressie maakt het helemaal af! Knap werk!

          Comment


          • #6
            Re: Los Campesinos! + voorprogramma's @ Botanique

            Ik vind vooral de 3e de max. Door het monochrome effect berijk je precies de warme sfeer die het portret doet spreken...
            Ook 1 is mega, bij 2 vind ik dat de aandacht wat te veel naar de nek getrokken wordt, maar het is wel een heel expressieve plaat! Prachtig moment gevangen.

            Heel mooi werk, ook de rest van de reeks!

            Grz
            Brecht
            Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

            Comment

            Working...
            X