Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nele low-key

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nele low-key

    Na een paar fotootjes in fotobeoordeling te hebben geplaatst probeer ik het nu eens in de showcase. Ben er wel nog niet uit welke van de 2 de beste is. Dit is de eerste keer dat ik low-key foto's probeer te maken. Alle tips voor de toekomst zijn welkom!

    1.


    2.


    Groetjes CrusH
    Last edited by crush; 10 november 2008, 21:13.

  • #2
    Re: Nele low-key

    Heel mooi belicht

    Comment


    • #3
      Re: Nele low-key

      Technisch gezien klopt het dat dit een low key is, maar ik zou toch liever iets meer detail zien, nu zijn er net iets te veel dichtgelopen zwarte schaduwen.
      Vriendelijke groeten,Raf

      www.rafvandenbogaert.be

      Comment


      • #4
        Re: Nele low-key

        Bedankt voor de reacties maar ik had toch op meer verwacht. Dus alle reacties zijn nog welkom!
        Last edited by crush; 11 november 2008, 12:02.

        Comment


        • #5
          Re: Nele low-key

          Low-Key wil niet zeggen dat je de helft van het gezicht moet laten dichtlopen hé...

          Een beetje detail in de donkere zijde is toch gewenst.

          Dus als low-key voor mij niet echt geslaagd... Sorry
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Nele low-key

            Los van het dichtlopen in het gezicht, wat best kan op sommige platen hoor, heb je de huid ook dicht laten lopen. Er is nu geen balans tussen gezicht en body.
            Ook is de hoek niet lekker. Model is nu 'breed en plat'. Laat je haar iets schuiner zitten met een lamp ook weer schuin van achter krijg je diepte in je foto. Dan kun je ook wat makkelijker croppen.
            tevens vind ik de smile niet bij dit soort platen passen. Dit moet art zijn en mag van mij een heel andere expressie hebben. En de oorbel mag ook uit.
            Hmm.. hopelijk zeur ik niet te veel Voor de rest een goede poging hoor!! !
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Nele low-key

              Ok bedankt voor de reacties waar ik tenminste iets aan heb.
              Het was dan ook mijn eerste poging. Ik heb de huid een beetje verzacht met photoshop. Maar wat bedoel je precies met het laten dichtlopen van de huid?

              Comment

              Working...
              X