Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lasgo vs. AnnaGrace @ Reflex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lasgo vs. AnnaGrace @ Reflex

    Foto's ten voete uit zijn haast "onmogelijk" in de Reflex... Er staat overal volk kort rond de artiesten en dat maakt het decor niet bepaald aangenaam uiteraard. Deze zijn voor mij persoonlijk de betere van de reeks.

    .001


    .002


    .003
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

  • #2
    Re: Lasgo vs. AnnaGrace @ Reflex

    Lijkt me absoluut een moeilijke plaats om foto's te nemen. De sluitertijden worden bijzonder lang om uit de hand te werken, waardoor de pure kwaliteit er onder gaat leiden... Maar de kleuren en compositie van de 1e en 3e trekken wel mijn aandacht. Zeker de laatste heeft veel sfeer.

    Als je daar veel fotografeert zal je misschien moeten opteren voor lichtsterke primes... Flisten zoals die fotograaf in de laatste lijkt me niet aan te raden. Haalt alle sfeer uit de shots...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Lasgo vs. AnnaGrace @ Reflex

      Ja, je hebt daar miss wel gelijk... Alhoewel... Ik heb nu hoofdzakelijk op iso 1600 (met 400D) en f2.8 (EF-S 17-55mm f2.8 IS USM) gefotografeerd. Als ik dan voor bv. 1.8 ga, vrees ik voor te weinig scherptediepte. Misschien moet ik ook wel eens gaan opletten dat ik de camera en lens goed stil probeer te houden, want daar heb ik eigenlijk geen extra aandacht aan gegeven en "normaal" staan shooten zoals ik gewend ben - met filts op 2e gordijn.

      Bedankt voor je reactie!
      . fashion & artist photography
      . www.kurtvandeweerdt.be
      . twitter . facebook . flickr

      Comment


      • #4
        Re: Lasgo vs. AnnaGrace @ Reflex

        Ik ging je net een linkje doorspelen van prachtige flits-partyfoto's... dat bleek jouw reeksje van de Reflex 90's party te zijn... die zijn nogaltijd geweldig...
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Lasgo vs. AnnaGrace @ Reflex

          Haha! Dank je! Daar had ik idd mijn flits gebruikt en bij Lasgo niet zo veel... Heb wel een paar foto's met flits gemaakt, maar die waren toch wat minder... Misschien een minder dagje? Don't know...
          . fashion & artist photography
          . www.kurtvandeweerdt.be
          . twitter . facebook . flickr

          Comment

          Working...
          X