Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Milow - Theatertour 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Milow - Theatertour 2008






    en eentje van het voorprogramma , Selah Sue

    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

  • #2
    Re: Milow - Theatertour 2008

    Eerste : half metertje naar links stappen zodat dat storende licht verder van zijn hoofd af komt (als je begrijpt wat ik bedoel).
    Tweede : onderaan een beetje croppen waardoor het storende hoofd in de achtergrond verdwijnt evenals de felle lichtbundel die nu te veel aandacht opeist.
    Derde is een topper.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Milow - Theatertour 2008

      Als ik eerlijk moet zijn, ik heb al veel beter werk van je gezien.
      De derde is voor mij de beste van deze reeks.
      De eerste twee spreken me niet aan, ze knallen niet als je begrijpt wat ik bedoel.

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Milow - Theatertour 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
        De eerste twee spreken me niet aan, ze knallen niet als je begrijpt wat ik bedoel.

        Hans

        Heb deze artiest ook al verschillende maal voor de lens gehad. Maar knallende foto's zijn bij dit soort muziek niet echt te verwachten. De muzikant is bij 1 en 2 goed vastgelegd........meer moet (kan) dat niet zijn. Enkel jammer van de storende elementen die de aandacht afleiden.
        Nummer 3 is een mooie sfeerfoto.
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: Milow - Theatertour 2008

          Ik bedoel dat ik er geen WAUW gevoel bij heb.
          Deze soort foto's heb ik van Milow al genoeg gezien en heb hem ook al enkele keren voor de lens gehad dus ik weet goed genoeg dat het een statisch artiest is.

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Milow - Theatertour 2008

            dat ik al meer wauw fotos heb gemaakt (mocht dat dan zo zijn , druk maar gewoon op het knopke hoor ) kan ik inkomen , omdat het dan oftwel een wauw actie is die ik zoek , of wacht tot die wauw lichten hun van hun beste kant laten zien ...

            hier was mijn opdracht simpel, milow zijn theatertour vastellggen , en met name de sfeer vastleggen wat een totaal verschil is met zijn normale concerten ...

            hier is er interactie met publiek , bijna echt theater op sommige momenten ...
            dus we spreken hier over een nokvolle schouwburg , waar mijn sluiter soms luider ging dan de muziek
            en waar ik vooral de intieme sfeer niet wou storen ...

            alleszinds ga ik zelf niet letten op die lampjes of een witte spot in de hoek , die staan daar ook live aanwezig , en die horen bij het geheel ...
            vermits ik deze opdracht doe voor milow en band zelf , ging het mij om het gevoel deze tour teweeg brengt voor hen en publiek , that's it ....(en gelukkig ben ik daar voor hen in geslaagd)

            meer van dat gevoel hier
            www.kemizz.com
            Brand new Blog
            kemizzdotcomonflickr

            Comment


            • #7
              Re: Milow - Theatertour 2008

              Ik begrijp de kritiek van Hans wel een beetje, maar die verdwijnt als je de reeks zelf ziet. Milow is niet bepaald een dynamische artiest, waardoor je inderdaad meer sfeer en interactie met het publiek moet vastleggen en dat doet jouw reeks zeker! Die geeft echt zo'n warme shouwburgsfeer weer en doet het optreden meer eer aan dan 3 shots uit het geheel. Dus op zich geen knallers, maar onderdeel van een zeer mooie reeks!
              Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

              Comment


              • #8
                Re: Milow - Theatertour 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                Ik bedoel dat ik er geen WAUW gevoel bij heb.
                Deze soort foto's heb ik van Milow al genoeg gezien en heb hem ook al enkele keren voor de lens gehad dus ik weet goed genoeg dat het een statisch artiest is.

                Hans
                Hans, wat is uw definitie van 'WAUW' ?? Dat wil ik graag weten.
                Voor mij is het simple: ik moet iets voelen !

                Had ze gisteren gezien (voor iedereen, wat een primeur :-) ). En serieus, en vond ze ... ZEN .. zoals Milow zijn muziek. En God weet wat Kemizz en ike zijn niet altijd akoord over deze of deze foto. Maar gisteren: Same wave lenght !

                Ik heb geen flashy colors nodig om een foto goed te vinden.

                Maar bon: Art is a matter of taste !
                Ollie
                www.olliec.be

                Comment


                • #9
                  Re: Milow - Theatertour 2008

                  De derde vind ik een geweldige foto! Echte klasse.
                  De eerste en de tweede zijn ok, heel ok zefs. Maar door een aantal storende elementen kunnen ze niet tippen aan de eerste...

                  PhilJ
                  Zowat vanalles: http://www.flickr.com/photos/philflash/
                  Concerten en voorstellingen: http://musicslides.wordpress.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Milow - Theatertour 2008

                    Als mijn mening niet kan gerespecteerd worden heeft verdere discussie geen zin.
                    10 mensen, 10 meningen.

                    Heb ondertussen ook de volledige reeks gezien en vind dat er toch betere tussen staan dan diegene je gepost hebt.
                    De volledige reeks geeft wel een goed beeld over het concert

                    Hans
                    Last edited by CH Photography; 10 november 2008, 17:12.
                    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                    Comment

                    Working...
                    X