Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht

    Ik en mijn vriendin zoeken een fotografe die een naaktshoot van ons wil nemen.
    Alle geinteresseerden kunnen mailen naar degolf4@hotmail.com

    mvg

    jo

  • #2
    Re: gezocht

    is dit geen inbreuk op de wet op discriminatie?
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

    Comment


    • #3
      Re: gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
      is dit geen inbreuk op de wet op discriminatie?
      vind ik ook en dan nog IK en mijn vriendin, ipv andersom!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: gezocht

        mag het een fotografe met een snorretje zijn ?

        Comment


        • #5
          Re: gezocht

          zijn der eigenlijk veel mensen die hierop in zouden gaan ?

          Der komt geen naakte man in mijn studio !
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #6
            Re: gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            zijn der eigenlijk veel mensen die hierop in zouden gaan ?
            Vraag ik mij ook af. Ik dacht dat je een fotograaf kiest op basis van z'n werk en niet op basis van z'n geslacht of wie hij/zij is. Vandaar dat ik 't eigenlijk wat louche vind.

            Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            Der komt geen naakte man in mijn studio !
            Is dat niet wat heel kortzichtig...? Of is de fotografie maar bijzaak in dat geval...?

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: gezocht

              Mijn vriendin wil gewoon niet dat een andere man haar naakt gaat fotograferen laat staan dat ze daar dan helemaal naakt moet bij staan dusja.
              Voor mezelf is het geen probleem wie van mij de foto's maakt ( een man of een vrouw) maar mijn vriendin zegt ofwel een vrouw ofwel niet en sorry als jullie dit louche vinden e maar wat moeten wij dan niet zeggen wij moeten naakt voor iemand die we niet kennen e ok we kiezen er zelf voor maar wel willen dan ook wel iemand van wie we kunnen zeggen van ja die persoon kunnen we vertrouwen e.

              Comment


              • #8
                Re: gezocht

                MAW : mannelijke fotografen zijn volgens uw vriendin niet te vertrouwen...misschien beter een fototoestelletje aanschaffen voorzien van een zelfontspanner, en zelf de shoot doen,want de mogelijkheid bestaat dat een vrouwelijke fotografe wel eens lesbisch geaard zou kunnen zijn, en dan heeft uw vriendin alweer een probleem...

                Mvg, Wim.

                Comment


                • #9
                  Re: gezocht

                  Hey juppekes

                  Oorspronkelijk geplaatst door WimV Bekijk bericht
                  want de mogelijkheid bestaat dat een vrouwelijke fotografe wel eens lesbisch geaard zou kunnen zijn, en dan heeft uw vriendin alweer een probleem...

                  Mvg, Wim.
                  Of misschien geluk
                  Bootjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: gezocht

                    ik denk dat jullie nog jonge mensen zijn he.

                    Comment


                    • #11
                      Re: gezocht

                      ja tisda. Ik ben feitelijk AL die dingen die hier opgenoemd worden
                      Als je als fotograaf echt weet waar je mee bezig bent dan maakt het niet uit wrs wat er voor je staat, maar zover zit ik nog niet. Je moet poses uitdenken en het licht telkens juist zetten.. en als het dan mensen zijn die geen camera-ervaring hebben dan staan ze je aan te kijken van "en wat moet ik nu doen?". En dan denk ik dat je helemaal in de war geraakt van al die naaktheid erbij
                      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                      Comment


                      • #12
                        Re: gezocht

                        Oorspronkelijk geplaatst door go_higher Bekijk bericht
                        maar wel willen dan ook wel iemand van wie we kunnen zeggen van ja die persoon kunnen we vertrouwen e.
                        Ja en omdat het een vrouw is wilt da zeggen dat je haar wel kan vertrouwen...
                        *zucht* ... Dit slaagt op niets!

                        Als je op dit forum komt dan kan je denk ik al vrij zeker zijn dat die fotograaf wel te vertrouwen is (kan je bv al zeker zien aan zijn activity op dit forum...). Maar je kan natuurlijk ook via zoekertjes websites gaan maar gegarandeerd dat je daar grotendeels van die vetzakken vindt die op iets anders uit zijn.

                        Vertrouwen en geslacht hebben niets met elkaar te maken vind ik persoonlijk
                        ~ Visit my Blog ~
                        ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

                        Comment


                        • #13
                          Re: gezocht

                          Er komt iemand langs die eerlijk zegt waar hij mee zit en wat hij vraagt en dan de reacties van de mannetjes die zich gepasseerd voelen vanwege het feit dat zij een piemeltje hebben
                          TS geeft gewoon aan waar zijn vriendin zich prettig bij voelt, so what! Hoe eerlijk mag iemand zijn?
                          Geldt het niet voor veel meer vrouwen dat zij zich wellicht een eerste keer zich prettiger voelen uit de kleren te gaan bij een vrouwelijke fotograaf dan bij een mannelijke?

                          Vraag eens om je heen bij je vrouwelijke kennissen en je vriendinnen of familieleden en let eens op hun reactie bij de volgende vraag:
                          * je laat voor het eerste een naakt portret maken bij een fotograaf, zou je dan liever zoeken naar een vrouwelijke fotograaf gaan?
                          Wat zal hun reactie zijn denk je?

                          Hiermee wordt dus niets gezegd over de professionaliteit van vele mannelijke fotografen!
                          Wie heeft laatst de uitzending gezien op tv waar mannetjes zich aanboden als fotograaf maar feitelijk creaps waren?
                          Rare vraag he die TS stelt.....

                          @TS ik ben een mannetje en kan je dus niet helpen, ben zelfs niet van de modefotografie...... kijk even in de afdeling modefotografie en zoek daar eens naar vrouwelijke fotografen en benader haar dan met een PM
                          ---------------- Ik doe niet meer mee

                          Comment


                          • #14
                            Re: gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                            Er komt iemand langs die eerlijk zegt waar hij mee zit en wat hij vraagt en dan de reacties van de mannetjes die zich gepasseerd voelen vanwege het feit dat zij een piemeltje hebben
                            TS geeft gewoon aan waar zijn vriendin zich prettig bij voelt, so what! Hoe eerlijk mag iemand zijn?
                            Geldt het niet voor veel meer vrouwen dat zij zich wellicht een eerste keer zich prettiger voelen uit de kleren te gaan bij een vrouwelijke fotograaf dan bij een mannelijke?

                            Vraag eens om je heen bij je vrouwelijke kennissen en je vriendinnen of familieleden en let eens op hun reactie bij de volgende vraag:
                            * je laat voor het eerste een naakt portret maken bij een fotograaf, zou je dan liever zoeken naar een vrouwelijke fotograaf gaan?
                            Wat zal hun reactie zijn denk je?

                            Hiermee wordt dus niets gezegd over de professionaliteit van vele mannelijke fotografen!
                            Wie heeft laatst de uitzending gezien op tv waar mannetjes zich aanboden als fotograaf maar feitelijk creaps waren?
                            Rare vraag he die TS stelt.....

                            @TS ik ben een mannetje en kan je dus niet helpen, ben zelfs niet van de modefotografie...... kijk even in de afdeling modefotografie en zoek daar eens naar vrouwelijke fotografen en benader haar dan met een PM
                            Eindelijk iemand die mijn vriendin verstaat. En er zijn dus idd heel veel vrouwen die er zo over denken , zeker jongere meisjes gelijk mijn vriendin. En idd ja wij zijn nog jong , ik ben 25 en mijn vriendin 22. Meestal zijn de meeste mannelijke fotografen maar op 1 ding uit en dat is vrouwen naakt kunnen zien zegt ze en sorry voor diegene die zich aangevallen voelen maar het is ook wel een beetje voor de grootsten deel zo e, er zullen er wel goeie tussen zitten maarja die mogen het dan weer bekopen door al die andere e. Vandaar ofwel word het een vrouw die ons trekt ofwel ons eigentoestel met zelfonspanner ze. Het bewijs is er toch wie doen der het meeste naakt shoots ? Vrouwen of mannen? Dat is gewoon omdat mannen veel meer uit zijn op sex dan vrouwen e , ge ziet het zelf het is bijna niet te vinden een vrouwelijke naakt fotograaf.

                            Comment


                            • #15
                              Re: gezocht

                              trek gelijk de lijn door en hoeveel vrouwen voelden zich op hun gemak bij een gynicoloog toen ze er de eerste keer naar toe moesten .En ge zult zien dat jongeren indien het mogelijk is een vrouwelijke gynicologe zullen nemen .Dus zij wil zijn wens vervullen als hij kan leven met 1 beperking nl vrouwelijke fotografe , ik zie dus ook niet in dat ze een vrouwelijke of mannelijke fotograaf anders beoordeelt maar enkel dat ze voor zichzelf er een beter gevoel bij zal krijgen ,en wie weet dat ze later ook nog een shoot wil met een mannelijke fotograaf om zelf een vergelijk te kunnen maken en dan spreek ik niet van de foto maar het gevoel.

                              Comment

                              Working...
                              X