Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

night of the proms

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • night of the proms

    Staat er ergens op hun site informatie over het al dan niet mogen nemen van foto's ? Voor zover ik kan zien niet ... (link) Of ben ik toe aan een nieuwe bril ? Mag ik dan concluderen dat er geen problemen worden gemaakt indien je heimlijk met je camera binnenkomt ?

    iemand die al is geweest met DSLR en telelens? - problemen gehad of niet ? -

  • #2
    Re: night of the proms

    Beste,
    Je moet eens kijken op de site van het sportpaleis zelf .
    Daar staat inderdaad dat je niet mag filmen en fotograferen.
    Maar ik ben gisteren naar de lotto arena hal geweest (optreden van Natalia)
    en aan de ingang stond een verbods teken "no flashes" eenmaal binnen had ik spijt dat ik mijn D60 niet bij had ,vele liepen daar met een compact digitaaltje.
    Ja en zelfs met hun dslr.
    Dus ik denk dat dit geen probleem kan zijn zolang je de pers niet gaat vervelen.
    Naar het concert van clouseau neem ik mijn toestel alvast mee.

    groetjes
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

    Comment


    • #3
      Re: night of the proms

      heb net even gekeken op de site van het sportpaleis en daar staat het volgende:

      "Het is verboden om het Sportpaleis of de Lotto Arena te betreden met flessen, blikjes, alcohol, geluidsopnametoestellen, film- en fotocamera’s, vuurwerk en voorwerpen die een gevaar voor de veiligheid kunnen opleveren. Misbruik wordt strafrechtelijk vervolgd. Betreding van de zaal impliceert instemming met mogelijke aftasting. Alleen wegwerpcamera’s zonder flits en gsm’s uitgerust met een fotofunctie worden gedoogd. Er mag tijdens evenementen niet worden gefotografeerd of gefilmd, tenzij anders bepaald door de organisator."
      vooral dat laatste onthou ik dan, op de site van de night of the proms staat niets van verbod van foto's nemen, maar dan ook weer niet dat het wel mag maarja ... die logica vergeten we dan maar even

      Comment


      • #4
        Re: night of the proms

        Gewoon foto's trekken inderdaad zonder flash .Ik heb de securitie daar al rare dingen zien doen een vrouw was met een dslr aan het foto's nemen zij moest haar foto's wissen tewijl het hele concert lang twee rijen er voor wel mocht gefotografeerd worden

        Pech en geluk

        Greetz

        Pbj
        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

        Comment


        • #5
          Re: night of the proms

          in een gewone rugzak meenemen dus .

          - denk dat ik lens en camera in een hoes tegen de regen voor je schoenen en schenen ga steken, kwestie van wat minder op te vallen met dat wit geval ... -

          om het gewis-gedoe te vermijden ga ik om de x-aantal artiesten van kaartje verwisselen om zo niet met lege handen naar huis te gaan moest er op gesproken worden...


          Alvast bedankt voor de reacties, moesten er nog gedachten/ideen in jullie opkomen, laat maar iets weten !

          Comment


          • #6
            Re: night of the proms

            Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
            Gewoon foto's trekken inderdaad zonder flash .Ik heb de securitie daar al rare dingen zien doen een vrouw was met een dslr aan het foto's nemen zij moest haar foto's wissen tewijl het hele concert lang twee rijen er voor wel mocht gefotografeerd worden
            Ik ben verleden week naar de première geweest. Geen controle op cameras gezien.

            Voor het podium en de catwalk liepen voortdurend 5 fotografen met een DSLR (zonder flits).
            Eén had een ladder met 6 treden en stond regelmatig op het bovenste platform te balanceren.
            Een andere had een soort 1-been statief van 3 meter lang. Uiterst storend voor de zittende toeschouwers vooraan op het middenplein.
            Bovendien lopen er 3 cameraploegen rond die de beelden voor de videoscreens moeten aanleveren.
            Tijdens de voorstelling niets van security gezien. Enkel drankverkopers die op de tribunes lopen. In de tribunes geen DSLR gezien. Wel veel gsm met camera en enkele compactjes op flitsstand.
            De voorstelling was voor mij nog triestiger dan de vorige keer. Ben 15 minuten na de pauze vertrokken. Een security agent wou me nog een stempeltje geven om terug binnen te kunnen.
            P.S : Heb Simple Minds nog gezien, maar heb gehoord dat die nu als laatsten optreden.

            Comment


            • #7
              Re: night of the proms

              Nu heb ik zelf , 2 jaar terug met Monsterjam in de groene tempel zelfs met mijn 70-300 en oordopjes mij goed laten gaan ook geen last gehad .

              Greetz

              Pbj
              Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
              www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

              Comment


              • #8
                Re: night of the proms

                Net terug van Night of the Proms (zondagnamiddagvoorstelling).
                We stonden vooraan in de zaal, (grijs vak), en ik heb meer dan 300 foto's genomen met mijn Nikon D60. Dit is zeker verschillende keren door mensen van security gezien, niemand heeft een opmerking gemaakt. Heb net m'n foto's gesorteerd se ...
                Die zanger van Simple Minds deed zelfs de moeite op de catwalk, om even te poseren ;-)


                groeten,
                Kris
                Compleet nieuw met fotografie ...
                Nikon D60 met 18-55 mm lens

                Comment


                • #9
                  Re: night of the proms

                  tonen die handel

                  Comment

                  Working...
                  X