Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Fotoclub Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: Fotoclub Antwerpen

    Ik weet dat er al enkele fotoclub topics bestaan maar mijn vraag is dan ook niet als volgt:
    Kan iemand me een link geven naar fotoclubs (liefst noorden van antwerpen)

    Maar mijn vraag is eerder of er hier mensen zijn die aangesloten zijn bij een fotoclub rond het noorden van Antwerpen.
    Zouden deze mensen een link naar hun site kunnen geven + hun eigen mening geven over hun club + eventueel info over de club.

    Ik ben nu eenmaal geïnteresseerd om lid te worden van een fotoclub.
    Een goede fotoclub is voor mij een club waar een groep vriendelijke en sociale mensen dezelfde interesse hebben, die op regelmatig samenkomen en waarbij elk lid de kans krijgt om feedback te krijgen op zijn of haar fotos om zo geleidelijk aan (nog) betere fotos te kunnen maken. Maar ook waar er opleidingen voorzien kunnen worden voor beginnende fotografen
    Last edited by WouterVdV; 6 november 2008, 13:56.
    ~ Visit my Blog ~
    ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

  • #2
    Re: Gezocht: Fotoclub Antwerpen

    Heb je al gezocht bij FGA (Fotogroep Antwerpen)? Ikzelf ben lid van Obscura Zoersel dat is aangesloten bij FGA.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: Fotoclub Antwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door WouterVdV Bekijk bericht
      Ik weet dat er al enkele fotoclub topics bestaan maar mijn vraag is dan ook niet als volgt:
      Kan iemand me een link geven naar fotoclubs (liefst noorden van antwerpen)

      Maar mijn vraag is eerder of er hier mensen zijn die aangesloten zijn bij een fotoclub rond het noorden van Antwerpen.
      Zouden deze mensen een link naar hun site kunnen geven + hun eigen mening geven over hun club + eventueel info over de club.

      Ik ben nu eenmaal geïnteresseerd om lid te worden van een fotoclub.
      Een goede fotoclub is voor mij een club waar een groep vriendelijke en sociale mensen dezelfde interesse hebben, die op regelmatig samenkomen en waarbij elk lid de kans krijgt om feedback te krijgen op zijn of haar fotos om zo geleidelijk aan (nog) betere fotos te kunnen maken. Maar ook waar er opleidingen voorzien kunnen worden voor beginnende fotografen
      Quasi alle clubs in het Antwerpse zijn aangesloten bij de Antwerpse Verbroedering van Fotokringen (avf), op hun site staan er ook links naar de meeste clubs hun website.

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: Fotoclub Antwerpen

        Idd.. die website had ik ook al gevonden en ondertussen ook al eens op rondgekeken
        Maar persoonlijke beoordelingen ontbreken daar nu eenmaal op
        ~ Visit my Blog ~
        ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

        Comment

        Working...
        X