Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

    Hoi allemaal

    ik woon in West-Vlaanderen en eigenlijk niet zo ver van de Franse (10km) en de nederlandse (zo'n 50-60km)grens af. En afstanden tot 150km (enkel.) schrikken mij niet af

    Daarom vroeg ik me af of het in een van onze 2 buurlanden (Duitsland mag ook eigenlijk ) het misschien goedkoper zou zijn om een digitale spiegelreflex (liefst van Nikon) aan te schaffen.

    Iemand hier toevallig al ervaring mee?

    groetjes

    Elias

  • #2
    Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

    Ik heb al zelf al wel eens in Duitsland gekocht, maar dat was geen camera...

    Waarom koop je niet online? Er zijn zeker betrouwbare webwinkels met scherpe prijzen...
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

      In de mediamarkt of saturn in Nederland (niet in Belgie, want hier rippen ze je), kan je soms goede deals doen. Je kan ook nog es afpingelen.
      Zo bijv. kan je in sommige mediamarkten NL een canon 450d+ kitlens kopen voor 500 EUR terwijl in Belgie de laagste prijs rond 580 EUR is ofzo en in de FNAC en mediamarkt.be staat em zeker aan 700 EUR. In frankrijk zijn er geen competitieve prijzen.

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

        Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
        Ik heb al zelf al wel eens in Duitsland gekocht, maar dat was geen camera...

        Waarom koop je niet online? Er zijn zeker betrouwbare webwinkels met scherpe prijzen...
        ik ben niet zo betrouwd met online kopen,... ik ga liever zelf naar een fotozaak waar ik de mensen dan ook persoonlijk kan spreken en dingen vragen.

        Comment


        • #5
          Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

          Oorspronkelijk geplaatst door Elias86 Bekijk bericht
          ik ben niet zo betrouwd met online kopen,... ik ga liever zelf naar een fotozaak waar ik de mensen dan ook persoonlijk kan spreken en dingen vragen.


          Ik koop bij Art en Craft (Gent) hebben scherpe prijzen en zijn aangename mensen.


          PS: Wilde gok, ben je van Poperinge?
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

            Wat is goedkoop kopen?
            Is 150€ winnen op de aankoop een winst als er het tweede jaar iets fout gaart en je dan merkt dat je hier twee jaar garantie hebt en ginder maar één? Dagelijkse kost zoiets.
            Bij online-aankopen is er nog eens het transport en als je zelf gaat, de tijd dat je er in steekt.
            Het is zeker mogelijk in eigen land te kopen aan een goede prijs en dan ook onder de Belgische wetgeving te vallen indien nodig blijkt.
            Ieder zijn zin natuurlijk en laat het je eigen keuze zijn maar dure spullen zou ik niet in het buitenland kopen, ik zoek liever een deftige "Belgische" winkel.
            Er is ook héél veel geschoemmel in dergelijk materiaal, dus kijk toch ook maar eens goed uit wat je doet en op wie je echt kan vertrouwen (ook in eigen land).
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

              Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              Ik koop bij Art en Craft (Gent) hebben scherpe prijzen en zijn aangename mensen.


              PS: Wilde gok, ben je van Poperinge?
              Nope regio diksmuide maar er niet zo ver van dus

              Comment


              • #8
                Re: Aankoop fototoestel, in welk land goedkoper??

                lenzen : hong kong
                fototoestel , bij konijn .

                Comment

                Working...
                X