Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Drama

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Drama



    P.s. : niet overbelichte versie staat hier. Kan moeilijk kiezen, maar de overbelichte versie
    lijkt mij wat meer drama te hebben.













  • #2
    Re: Drama

    Ik vind dit ijzersterke beelden hoor, vooral 1 en 3. Maar sodeju.. wat heb ik een hekel aan vieze vingernagels.. echt een drama .. oh.. dat was de titel
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Drama

      Mooie beelden, voorkeur voor de derde
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Drama

        Voor mij ongetwijfeld de laatste. 't is dan ook de enige die ik echt de betere vind...

        In de eerste stoort mij de vervorming tot bijna een schim door de te kleine dof. Ook het grote stuk dat serieus overbelicht is is eerder een aandachtstrekker. Dan de vuile nagels, maar dat is reeds eerder aangehaald.

        Van het tweeluik zou ik zeker het stukje knie wegwerken dat daar nu wat verloren onderaan in beeld komt piepen. Bij het rechtere deel lijkt het alsof z'n hand half in z'n mond zit, wat ook bizar overkomt...

        De derde vind ik dan wél heel goed, zowel qua licht als scherptediepte, maar ook de blik die zeer aansprekend is.

        Hopelijk heb je er iets aan...

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Drama

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          De derde vind ik dan wél heel goed, zowel qua licht als scherptediepte, maar ook de blik die zeer aansprekend is.
          Same here
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

          Comment


          • #6
            Re: Drama

            Hoewel ik het allemaal sterke beelden vind, past enkel de eerste bij de titel.
            Bij de tweede stoorde mij ook die hand in z'n mond
            En de derde is de beste van de drie, al zou ik daar ook voor de donkere achtergrond opteren.
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

            Comment


            • #7
              Re: Drama

              Bedankt voor de commentaren.

              Zou je geloven dat ik het niet gezien had van die nagels?
              Bij zo'n platen let ik vooral op de expressie en zit ik niet te pieren nr de grafische details.
              Maar nu da'k ze zie zal ik er wel iets aan doen zeker?

              DOF is wel shallow in de eerste, maar daar heb je een 5D voor he?

              Comment

              Working...
              X