Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samenwerking / coach gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samenwerking / coach gezocht

    Hey BD college’s

    Om mijn technische en artistieke niveau een boost te geven zou ik graag samenwerken met meer ervaren fotografen.

    Mijn hoofdonderwerp is een beetje speciaal: Ik fotografeer modellen. In 90% van de gevallen zijn ze naakt. Maar, ze hebben bijna allemaal 4 poten en een staart (ik fotografeer honden).
    Ik ben geïnteresseerd in locatie- en studioshoots.

    Wat wil ik leren?

    - Inzicht in het kiezen van de achtergrond op locatie.
    - Inzicht in het gebruik van natuurlijk licht.
    - Inzicht in het mengen van natuurlijk licht en flits (strobist, heb een setje: SB800 + oude Metz, statiefjes, plu, softbox, wit/zilver reflector)
    - Studio, inzicht in lichtopstellingen, licht-modifyers etc..
    - Manuele / Auto WB begrijpen in combinatie met de histogram in RAW (heb ondervonden dat het aanpassen van de Wb een grote inpakt heeft op het histogram en dus de belichting)
    - Nabewerking: Meer halen uit de RAW convertor, huidtonen (soms gaat het baasje mee op de foto)

    - Ik neem uiteraard alle studiokosten op mij en zorg voor de modellen (wit / zwart / combi en ander kleuren).
    - Op locatie: ik wil reizen naar jouw buurt, ik zorg wel voor de modellen.
    - Een pintje en zo kan er ook nog wel af.


    Wie wil samenwerken, kan me een PB of mailtje sturen.

    Alvast 1000 x bedankt!
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Samenwerking / coach gezocht

    Het komt er dus op neer dat je gewoon alles wil leren

    Mijn ervaring met mijn beagles & speedlights is slecht ... tegen dat ik mijn opstelling klaar heb kan ik ze enkel nog lokken met eten
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Samenwerking / coach gezocht

      Tom,

      Ik wil idd veeeeel leren en liefst op korte tijd. Nu vind ik mijn progres niet snel genoeg.
      Avondschool gaat zooooo traag...

      Wat betreft de Beagles, geen gemakkelijk ras.... rashondje met karakter, maar daar hou ik wel van.

      Strobist en honden is niet evident, maar een haarlichtje moet toch kunnen bv.
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

      Comment

      Working...
      X