Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon verloop ring

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon verloop ring

    Bij deze ben ik dus op zoek , als er eventueel verloopringen bestaan voor canon van dia 67mm naar 77mm.
    Heeft er iemand al ergens eens iets van gehoord ? , is er een website waar je deze dan kan bestellen ?
    graag een seintje en alvast bedankt voor de info .....

    mvg xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Canon verloop ring

    Als dat voor de filterschroefdraad is het niet speciaal Canon en daar zijn verloopringetjes voor.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Canon verloop ring

      Bedankt hjanssen , idd voor de filterschroefdraad..

      En waar kan ik deze vinden , gewoon bij de foto winkels ?
      In alle geval zeer vriendelijk bedankt
      Nu kan ik toch al info vragen in de foto zaak
      mvg xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

      Comment


      • #4
        Re: Canon verloop ring

        Van 67 naar 72 bestaat, maar van 67 naar 77 is vrij veel.

        PS: Efkens gegoogled en kijk hier eens, die ring kunt is idd verkrijgbaar.

        Grtz, RF
        Last edited by Red Falcon; 5 november 2008, 01:19.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment

        Working...
        X