Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto afdrukken op 20x11cm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto afdrukken op 20x11cm

    Een bruidspaar vroeg mij onlangs om een bedankingskaartje te maken in de vorm van een foto die in een normale lange enveloppe kan (circa 21 x 11 cm). Bij welke fotoservice kan ik dergelijk formaat bestellen?
    Last edited by stanne2; 4 november 2008, 14:50.

  • #2
    Re: Foto afdrukken op 20x11cm

    Bij veel firma's kan je 20x30 bestellen. Als je drie uitnodigingen aan elkaar plakt en als 1 bestand doorstuurt, heb je na het in drie versnijden van de foto 3 x 20x10.
    Wel opletten dat je niets heel dicht bij de rand plaatst. Het versnijden naar 20x30 is niet altijd tot op de mm juist
    Merk wel op dat de naam van de file vaak op de achterkant wordt afgedrukt.
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Foto afdrukken op 20x11cm

      Wij zaten tijdje geleden met gelijkaardig probleem, voor een geboortekaartje dat we zelf ontworpen hadden. Ook geen fotoservice gevonden die dit kan, tenminste voor een redelijke prijs. Panorama foto's kunnen op 11cm hoog en tot 50cm lang worden afgedrukt, maar dat kwam op 1 euro het stuk voor een kaartje van 11*22cm.
      Wij hebben gekozen voor kopie-service. Het is dan wel niet echt een foto maar een kleurendruk op A4 formaat (dus drie kaartjes op 1 blad) en wat wij handig vonden is dat ze dat ook konden versnijden voor ons.

      Comment


      • #4
        Re: Foto afdrukken op 20x11cm

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
        Bij veel firma's kan je 20x30 bestellen. Als je drie uitnodigingen aan elkaar plakt en als 1 bestand doorstuurt, heb je na het in drie versnijden van de foto 3 x 20x10.
        Wel opletten dat je niets heel dicht bij de rand plaatst. Het versnijden naar 20x30 is niet altijd tot op de mm juist
        Merk wel op dat de naam van de file vaak op de achterkant wordt afgedrukt.
        Bedankt voor deze tip! Zo heb ik het gefikst, de foto's zijn gisteren toegekomen, nu nog snijden.

        Comment

        Working...
        X