Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kraanvogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kraanvogels

    Een hele tijd geleden alweer dat ik een foto geplaatst heb.
    Door drukte niet op pad gekund, maar zaterdag naar Duitsland naar de kraanvogels geweest en daar 's morgens onder slechte omstandigheden dit plaatje kunnen maken.

    Met name het totaalbeeld met als eyecatcher de kranen in landing spreken mij hier wel aan.

    Ik hoo dat het jullie ook kan bekoren.

    www.ronaldmengerink.nl

  • #2
    Re: kraanvogels

    Mis een beetje scherpte in deze foto. Nochtans kan je het wel als ik eens naar je andere foto's kijk.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: kraanvogels

      Moet een heerlijke ervaring zijn geweest om zoveel kraanvogels te zien en te horen. Zou willen dat ik erbij was...
      Je totaalbeeld geeft heel goed weer wat je daar ervaarde denk ik. Dat trio is een leuke blikvanger in je foto. Kon je er ook dichterbij komen?
      Groetjes Edwin
      Mijn Foto's

      Comment


      • #4
        Re: kraanvogels

        Defenderke
        Ben het met je eens wat betreft de scherpte. Het was ook een zeer grauwe dag, waardoor focussen op grote afstand al moeilijk wordt. Met name het totaalbeeld spreekt mij in deze foto wel aan, waarbij de landende krane het extraatje leveren.

        Smartpics
        Had ze graag dichterbij willen hebben, maar wordt moeilijk met deze sierlijke, maar oh zo schuwe vogels.

        Dank voor jullie reacties
        www.ronaldmengerink.nl

        Comment


        • #5
          Re: kraanvogels

          niet zo scherp maar toch heeft het iets. En een ding weet ik zeker !! Er is niets in scene gezet, en dat verdient voor mij wat punten extra

          groeten,


          Rudy

          www.vogelsvanbelgie.be
          Mvg,
          Rudy
          www.vogelsvanbelgie.be

          Comment


          • #6
            Re: kraanvogels

            Ondanks het gemis aan scherpte spreekt deze foto me toch wel aan. Kan me dan ook vinden in de woorden van Edwin.
            Oorspronkelijk geplaatst door smartpics Bekijk bericht
            Je totaalbeeld geeft heel goed weer wat je daar ervaarde denk ik. Dat trio is een leuke blikvanger in je foto.
            Groetjes Edwin
            Sandra

            Comment

            Working...
            X