Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

    Ik heb in Nederland betrekkelijk interessante prijzen gevonden op http://www.fotograferen.nu/wat_doet_jella/muur

    Ook Claes in antwerpen doet het maar wacht nog op prijs.

    Nog andere interessante aanbiedingen of ervaringen ?
    Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

  • #2
    Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

    Oorspronkelijk geplaatst door No Limit W-tec Bekijk bericht
    Ik heb in Nederland betrekkelijk interessante prijzen gevonden op http://www.fotograferen.nu/wat_doet_jella/muur

    Ook Claes in antwerpen doet het maar wacht nog op prijs.

    Nog andere interessante aanbiedingen of ervaringen ?
    Bekijk de prijzen eens bij foto schelfhout, volgens mij toch voordeliger als je adres in nederland en ik ben er altijd tevreden.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

      Ik heb al een collage op aluminium laten zetten: http://www.fotogeschenk.nl/
      Heel mooi resultaat, snelle verzending, en heel goed ingepakt
      ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

      http://www.esveaa.be

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

        Deze jongens doen dit ook. Ik heb van een paar staaltjes mogen genieten van de hand van Tom Robbrecht op een vernissage. Hij was blijkbaar best tevreden met het resultaat.
        Op de eerste link vind je al de verschillende producten met hun prijzen.

        Slu !

        Tjerri

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
          Deze jongens doen dit ook. Ik heb van een paar staaltjes mogen genieten van de hand van Tom Robbrecht op een vernissage. Hij was blijkbaar best tevreden met het resultaat.
          Op de eerste link vind je al de verschillende producten met hun prijzen.

          Slu !

          Tjerri
          Ik wil niet met plexi werken om reflectie te vermijden (hangt in vol zonlicht op eerste verdiep met zicht van gelijkvloers). Ze bieden dan wel aan op plexi maar heb wat schrik voor vervorming met de tijd van plexi.
          Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

            Oorspronkelijk geplaatst door No Limit W-tec Bekijk bericht
            Ik heb in Nederland betrekkelijk interessante prijzen gevonden op http://www.fotograferen.nu/wat_doet_jella/muur

            Ook Claes in antwerpen doet het maar wacht nog op prijs.
            Ik heb bij Claes een pano laten bevestigen op dibond ( + 1.20 meter)
            En dat is voortreffelijk gedaan.

            DPaul.
            DPaul - A.FIAP
            D810, nikkors and other stuff

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

              http://www.complot.be/ uit Roeselare print op zowat alles wat er bestaat, met een prachtig resultaat, ik heb er reeds verschillende prints laten maken op aluminium, afgewerkt met krasvrij satin onzichtbaar laminaat

              60cm op 30cm rond de 45 €, ik heb er geen gedacht van of dat veel is, maar ik vind het zijn geld waard.

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                Bedankt voor jullie reacties.

                Claes is voor het moment veruit goedkoopste 160 euro 3 m dibond + print + laminaat

                Eens prijs vragen in Roeselare, is niet ver vandaan hier.
                Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door No Limit W-tec Bekijk bericht
                  Eens prijs vragen in Roeselare, is niet ver vandaan hier.
                  Off Topic.

                  Er loopt hier een draadje over het vermelden van je woonplaats in je profiel, voor dat soort vragen is het handig als er vermeld staat waar je ongeveer vandaan komt, dan kan er zelfs op sommige vragen een afspraak worden gemaakt om bijvoorbeeld eens iets te komen testen, of eender wat, als je bijvoorbeeld uit van Hasselt bent, heeft het niet veel zin om te zeggen dat hier in Roeselare een zaak is waar je voor bepaalde dingen tercht kunt. http://forum.belgiumdigital.com/f19/...en-153118.html

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                    Het gaat om kadertjes 20x30 dus niet echt probleem voor verzenden maar als je 't wil weten, ben van Beselare.
                    Canon EOS 40D + 580 EX II + Canon EF 70-200mm F 4.0 L USM + Lexar 4GB 133X CF Card

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                      Hallo,

                      Ik heb laatst een foto op aluminium besteld bij www.budgetcanvas.nl ,deze mensen verkopen canvassen maar ook foto's op aluminium. De foto was afgedrukt op mooi en goed fotopapier, daarop een beschermfolie, de foto en folie was gemonteerd op een aluminium plaat van 2 mm,
                      tevens heb ik er een ophangsysteem bij besteld voor maar 15 euro de foto op aluminium zelf was op 40x60 cm € 69,95. Ik vond dat een mooie prijs, ik had ook op andere website's gekeken. maar die waren beduidend duurder. De foto op aluminium hangt nu bij mij in de huiskamer en iedereen die langs komt vindt hem schitterend.
                      Een echte aanrader dus.

                      Wil je jouw foto op prachtig canvas voor standaard lage prijzen? Of een prachtig schilderij? Bekijk dan ons aanbod via budgetcanvas.nl! Een overzichtelijke site met een selectie van verschillende soorten canvas en andere materialen. Ook prachtige fotolijsten, muurstickers en behang!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                        Ik zou toch opletten met het rechtstreeks op Dibond printen, zeker voor kleinere kadertjes die dus van vrij dichtbij bekeken worden.
                        Die printkwaliteit is niet te vergelijken met de printkwaliteit van een kwaliteitsinkjetprinter à la Epson 4800 of HP Z3100.
                        Voor kleinere formaten (ttz max. 60 cm breed) print ik ze zelf en laat ik ze opkleven op Dibond en lamineren.
                        Grotere formaten laat ik op een grootformaat inkjetprinter printen, opkleven en lamineren.
                        Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                        Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                        GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                          weten jullie waar je Dibond op maat A3+ kan krijgen aan een goede prijs? Dus gewoon het materiaal, printen en plakken doe ik zelf wel...
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                            Ik werk bij zo'n firma die allerlei printing doet, ik doe vanalles na het printen. We printen zowel op dibont, plexi, forex, glas.....
                            Je kan via www.whitelight.be altijd eens info vragen. Alles is op aanvraag en er kan veel dus gewoon effe mailen voor info.
                            Ik heb zelf pas een foto op canvas laten printen, heel mooi. Wat ik ook mooi vind is een foto op alu-plaat waar het alu zichtbaar is (weet niet precies de naam ervan).
                            Reden waarom ik hier aan het neuzen was is eigenlijk dat ik niet goed weet hoe je een foto het best kan bewerken om die op zo'n alu-plaat te laten printen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie heeft ervaring met foto op aluminium of dibond ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              weten jullie waar je Dibond op maat A3+ kan krijgen aan een goede prijs? Dus gewoon het materiaal, printen en plakken doe ik zelf wel...
                              Bij BAG Plastics in Beringen verkopen ze Dibond. De originele platen zijn als ik het mij goed herinner 2 à 3 m lang en 1 à 2 m breed. Ze verkopen ook stukken ervan. Weet wel niet of ze goedkoop zijn.
                              www.focusfotografie.be
                              www.facebook.com/eviwilmus

                              Comment

                              Working...
                              X