Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverlaging FujiPrint

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsverlaging FujiPrint

    Zonet kreeg ik een mailtje van Fuji om me op de hoogte te brengen dat hun prijzen wat gezakt zijn. Dit zijn nu de nieuwe:

    Opstartkosten (eenmalig per opdracht) €1,25
    Afdrukken van 8,9x13,0 cm €0,27
    Afdrukken van 10,2x15,2 cm €0,29
    Afdrukken van 12,7x19,0 cm €0,49
    Afdrukken van 20,3x30,0 cm €1,59


    Hopelijk gaat dit niet ten koste van de kwaliteit. Zelf geven ze als reden voor de prijsverlaging een verhoogde oplage...

    mvg,
    mvg,
    Dieter

  • #2
    Hmm, maar dan zijn anderen toch nog goedkoper geloof ik...

    Hema bijvoorbeeld
    Canon S30 http://www.fcknudde.com

    Comment


    • #3
      ook ik kreeg een mailtje, maar dan van Presto Print
      Presto of Fuji is dezelfde firma.

      Geachte digitale fotoliefhebber,

      U hebt in het verleden te kennen gegeven op de hoogte gehouden te willen worden over ontwikkelingen en zaken met betrekking tot hoogwaardige foto-afdrukken van uw digitale bestanden. Door dat verzoek van u, bent u één van de eersten die wij kunnen informeren over aanzienlijk lagere prijzen die wij met ingang van zaterdag 26 juli zullen gaan berekenen.

      Door de enorme hoeveelheid digitale foto's die inmiddels dagelijks via onze website worden besteld, kunnen wij de foto's efficiënter en dus voordeliger produceren, uiteraard nog steeds met de van ons bekende kwaliteit, waardoor we bij vergelijkende onderzoeken altijd in de top te vinden zijn . Dit voordeel willen we graag met onze klanten delen; vandaar deze prijsverlaging.

      De nieuwe verlaagde prijzen zijn:
      Opstartkosten (eenmalig per opdracht) ? 1,25
      Afdrukken van 8,9x13,0 cm ? 0,27
      Afdrukken van 10,2x15,2 cm ? 0,29
      Afdrukken van 12,7x19,0 cm ? 0,49
      Afdrukken van 20,3x30,0 cm ? 1,59

      Wij vertrouwen er op dat wij met deze prijsverlaging uw digitale fotohobby nog aantrekkelijker hebben gemaakt en zien uw foto-opdrachten graag tegemoet.

      Met vriendelijke groet,

      Presto Print Digitale Fotoservice

      groeten
      Bert

      Comment

      Working...
      X