Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CPN magazine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CPN magazine

    Gisteren issue 1 van het nieuwe CPN magazine van Canon in de bus ontvangen (enfin, 2 zelfs terwijl ik maar één keer CPN lid ben voor zover ik weet). Heel luxueuze uitgave met mooie foto's bij de artikels. Echt wel iets om op je salontafel te leggen .
    Last edited by hvr_oosterzele; 1 november 2008, 10:07.

  • #2
    Re: CPN magazine

    Hm. Cashback tot eind dit jaar in UK en Ierland.
    Iemand iets gezien of gehoord over een dergelijke actie in ons belgenlandje?
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

    Comment


    • #3
      Re: CPN magazine

      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Gisteren issue 1 van het nieuwe CPN magazine van Canon in de bus ontvangen (enfin, 2 zelfs terwijl ik maar één keer CPN lid ben voor zover ik weet). Heel luxueuze uitgave met mooie foto's bij de artikels. Echt wel iets om op je salontafel te leggen .
      idd, voor de eerste keer ben ik tevreden om CPNmember te zijn

      (voor de rest is CPN vooral doorzichtige marketingtruk maar bon.... )

      Comment


      • #4
        Re: CPN magazine

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Gisteren issue 1 van het nieuwe CPN magazine van Canon in de bus ontvangen (enfin, 2 zelfs terwijl ik maar één keer CPN lid ben voor zover ik weet). Heel luxueuze uitgave met mooie foto's bij de artikels. Echt wel iets om op je salontafel te leggen .
        Idd mooi boekje, de foto's waren al goed. Nu nog eens de tijd vinden om aan de tekst te beginnen.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: CPN magazine

          Ik ben inderdaad ook nog niet verder gekomen dan het magzine uit het plastiekje te halen, het papier en afdrukkwaliteit zijn inderdaad van ongekende kwaliteit
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

          Comment

          Working...
          X