Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sonia (18+) | strobo way

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sonia (18+) | strobo way



    Fuji XPRO1

  • #2
    Re: Sonia (18+) | strobo way

    Mooi hoor. Eerste is gewoonweg prachtig. Heel mooi belicht. Heeft een warm gevoel. goed scherp.
    Groetjes Steco

    Comment


    • #3
      Re: Sonia (18+) | strobo way

      Ik zie de meerwaarde van het naakt niet. 't Is allemaal een beetje te geforceerd en geposeerd naar mijn zin. Ik hou er helemaal niet van. 't Is m.i. niet kunstig, maar wat is 't dan wel ?

      Comment


      • #4
        Re: Sonia (18+) | strobo way

        Niet makkelijk om te belichten he.

        Tweede kan me wel bekoren, maar verhouding tussen achtergrond en voorgrond zit nog niet goed. Ik vind het licht ook te hard en te gefocust.

        Reflectie op boots valt wel erg op en op de achtergrond krijg je dan een erg non-egale belichting.

        Comment


        • #5
          Re: Sonia (18+) | strobo way

          Ik zou niet weten wat er mis is met die eerste : intirgerende blik, mooi licht...
          Naakt een meerwaarde of niet ? Moet dat ?
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

          Comment


          • #6
            Re: Sonia (18+) | strobo way

            Twee mooie, maar no1 voor mij.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Sonia (18+) | strobo way

              Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Ik zie de meerwaarde van het naakt niet. 't Is allemaal een beetje te geforceerd en geposeerd naar mijn zin. Ik hou er helemaal niet van. 't Is m.i. niet kunstig, maar wat is 't dan wel ?
              Vroeg me dat ook af...met kleren aan...hebben die foto's dan nog enige betekenis???
              De rechteronderarm bij de eerste is zéker niet goed in beeld gebracht!
              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
              BD0290BE

              Comment


              • #8
                Re: Sonia (18+) | strobo way

                Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Ik zie de meerwaarde van het naakt niet. 't Is allemaal een beetje te geforceerd en geposeerd naar mijn zin. Ik hou er helemaal niet van. 't Is m.i. niet kunstig, maar wat is 't dan wel ?
                Ne foto zoals er in bepaalde mannenbladen wel meer staan.
                Niet dat de foto bepaald slecht is, want technisch is dit in orde. Maar diepgang zit er niet in.
                Dan kan je natuurlijk de vraag stellen of dat gewenst is, er wordt tegenwoordig zo veel gefotografeert en een foto heeft iets vluchtig gekregen, zo van ik kijk nu en nu is dit goed maar morgen ben ik vergeten wat ik zag.
                Een leuke foto voor het model en haar directe omgeving maar geen meerwaarde voor iemand anders dus.
                Vriendelijke groeten,Raf

                www.rafvandenbogaert.be

                Comment


                • #9
                  Re: Sonia (18+) | strobo way

                  Ik kan me vergissen, maar ik vermoed dat je een "hotelkamersfeertje" probeert te creëren.
                  Misschien is er daarvoor net te veel licht, en dan denk ik dat je bij de tweede, het model de kijker meer moet laten betrekken, door haar recht de lens in te laten kijken en uit te dagen. Bij de eerste zou een hoger standpunt misschien meer verleiding kunnen brengen. Mag in zijn geheel, van mij, als het de bedoeling is tenminste die sfeer te maken, toch iets donkerder.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sonia (18+) | strobo way

                    Mooi serie,maar bij de eerste foto staat haar rechter arm te vervormt op de foto,zeker als je het vergelijkt met haar linker arm.
                    Franske
                    Fuji + glas.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sonia (18+) | strobo way

                      Eerst voor mij duidelijk de beste: mooi van kleur dwz veel harmonie in de kleuren.

                      En dat had je met kleren veel moeilijker of helemaal niet bereikt.


                      Karel

                      Comment

                      Working...
                      X