Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verschillen ELKA en EXTRAFILM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verschillen ELKA en EXTRAFILM

    Weet iemand wat de grote verschillen zijn ?

    ben bij mijn locale fotograaf foto's gaan laten ontwikkelen en die gebruikte ELKA , maar die waren 40cent voor 10op15

    bij extrafilm zie ik dat het 9cent is voor 10op15 ???

    waar ligt het verschil dan ?????

  • #2
    Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

    Ik weet niet of je rekening hebt gehouden met de verzendkosten?

    Ik heb geen ervaring met elka maar ben wel vrij tevreden met extrafilm.
    Soms heb ik wel de indruk dat er teveel bruin in de foto's aanwezig is.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

      extrafilm is nix verzendkosten dacht ik ?

      elka kank bij fotograaf hale ma vr de prijs van 5 bij extrafilm ...

      Comment


      • #4
        Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

        Op mijn laatste factuur stond 2,45 € verzendkosten, maar blijkbaar hebben ze dat tegenwoordig afgeschaft aangezien ik er niets meer over vind op de site .
        about.me/stijnv

        Comment


        • #5
          Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

          Verzendkosten kunnen misschien weg zijn bij extra film omdat ze nu de foto's opsturen in een omslag ,waar dit vroeger in een doos was
          Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

          Comment


          • #6
            Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

            Extrafilm had een actie lopen (geen verzendingskosten) tot 31.10.2008.
            Vanaf nu dus weer 2,49 verzendingskosten te betalen
            Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
            BD0993BE
            Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

            Comment


            • #7
              Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM