Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verschillen ELKA en EXTRAFILM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verschillen ELKA en EXTRAFILM

    Weet iemand wat de grote verschillen zijn ?

    ben bij mijn locale fotograaf foto's gaan laten ontwikkelen en die gebruikte ELKA , maar die waren 40cent voor 10op15

    bij extrafilm zie ik dat het 9cent is voor 10op15 ???

    waar ligt het verschil dan ?????

  • #2
    Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

    Ik weet niet of je rekening hebt gehouden met de verzendkosten?

    Ik heb geen ervaring met elka maar ben wel vrij tevreden met extrafilm.
    Soms heb ik wel de indruk dat er teveel bruin in de foto's aanwezig is.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

      extrafilm is nix verzendkosten dacht ik ?

      elka kank bij fotograaf hale ma vr de prijs van 5 bij extrafilm ...

      Comment


      • #4
        Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

        Op mijn laatste factuur stond 2,45 € verzendkosten, maar blijkbaar hebben ze dat tegenwoordig afgeschaft aangezien ik er niets meer over vind op de site .
        about.me/stijnv

        Comment


        • #5
          Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

          Verzendkosten kunnen misschien weg zijn bij extra film omdat ze nu de foto's opsturen in een omslag ,waar dit vroeger in een doos was
          Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

          Comment


          • #6
            Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

            Extrafilm had een actie lopen (geen verzendingskosten) tot 31.10.2008.
            Vanaf nu dus weer 2,49 verzendingskosten te betalen
            Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
            BD0993BE
            Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

            Comment


            • #7
              Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

              ik ben heel tevreden over elka (prijs/kwaliteit) zeker voor grote foto's en boeken
              en niet alleen omdat ze mij een camera gegeven hebben
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

              IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

              Comment


              • #8
                Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

                fotoboeken vind ik fijn maar je moet er precies text bijzetten,

                ik was aan het denken van al mijn urbanbezoeken een fotoboek te maken maar dan gwn 2 foto's per pagina ofzo maar dit gaat spijtig genoeg bij beide niet !

                Comment


                • #9
                  Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

                  Oorspronkelijk geplaatst door HansP Bekijk bericht
                  fotoboeken vind ik fijn maar je moet er precies text bijzetten,

                  ik was aan het denken van al mijn urbanbezoeken een fotoboek te maken maar dan gwn 2 foto's per pagina ofzo maar dit gaat spijtig genoeg bij beide niet !

                  met http://www.cewe-fotoboek.be/photobook_5_0_ueber_uns.php heb je erorm veel mogelijkheden zowel qua tekst als ook foto's (vb 1 foto verspreid over 2 pagina's, foto gebruiken als achtergrond ,...)
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                    Ik weet niet of je rekening hebt gehouden met de verzendkosten?
                    Ik heb geen ervaring met elka maar ben wel vrij tevreden met extrafilm.
                    Soms heb ik wel de indruk dat er teveel bruin in de foto's aanwezig is.
                    Inderdaad, de laatste keer dat ik een paar fotos liet afprinten bij extrafilm waren mijn fotos veeel te rood (bruin). De vorige keren waren ze wel OK
                    I love my D500

                    Comment


                    • #11
                      Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

                      Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                      Extrafilm had een actie lopen (geen verzendingskosten) tot 31.10.2008.
                      Vanaf nu dus weer 2,49 verzendingskosten te betalen
                      Verzendingskosten : 2,45 €
                      Dit heden bij een bestelling.
                      In oktober was het inderdaad gratis.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: verschillen ELKA en EXTRAFILM

                        over elka : vergeet niet dat als je er meer laat drukken dat er bij elka een groot stuk van de prijs af gaat.
                        Zo zal je vanaf 100 prints nog slechts 0,15 cent per print betalen.
                        En dat hoeven belange niet 100 dezelfde foto's te zijn, om misverstanden te vermijden.
                        Ik laat de laatste maanden enkel nog via elka afdrukken. zowel de 10x15tjes als de 60x40 zijn
                        zowaar prachtig van kwaliteit hoor, zeker aan te bevelen.

                        nog een voordeel van afdrukken via elka is dat je geen rekening hoeft te houden met een slechtgezinde postbode
                        (die eventueel je vergrotingen in de brievenbus ramt omdat ze er niet in geraken) of een postbode die ze gewoon
                        in de regen aan de voordeur zet als je niet thuis bent! Je gaat er gewoon om bij de fotoboer ter plaatse, en betaalt
                        daar. Zo kan je eveneens meteen weigeren als de prints niet naar je zin zijn (nog nooit meegemaakt trouwens)
                        en dan ook niet betalen. Betalen voor kleurzwemen, witte randjes en kreuken is verleden tijd.

                        Zéér belangrijk, toch ?
                        Last edited by yowan-kenobi; 3 november 2008, 15:11.

                        Comment

                        Working...
                        X