Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet mee gedaan deze maand.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet mee gedaan deze maand.

    Waarom ik niet heb mee gedaan deze maand is namelijk , omdat mijn refelexcamera nog in herstelling is , ik had twee ideën in mijn hoofd , één er van was op een voetbalveld in de goal een relax stoel plaatsen, ik heb dat gedaan en ook gefotografeerd met mijn compactje maar de DOF was slecht , ik wou de goal met netten en stoel scherp en het groen achter de goal wazig,maar dit lukkte mij niet met dit toestel en heb die foto dan ook niet geplaatst.
    Mijn tweede idee was een poetsvrouw (met de welgekende typische kleding en hoofddoek ) die aan zee op het strand met een stofzuiger aan het werk is, dit had misschien gekund met mijn compactje maar...............ik woon niet dicht bij de zee en ben er deze maand spijtig genoeg niet geraakt.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

  • #2
    Re: Niet mee gedaan deze maand.

    Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa Bekijk bericht
    Waarom ik niet heb mee gedaan deze maand is namelijk , omdat mijn refelexcamera nog in herstelling is , ik had twee ideën in mijn hoofd , één er van was op een voetbalveld in de goal een relax stoel plaatsen, ik heb dat gedaan en ook gefotografeerd met mijn compactje maar de DOF was slecht , ik wou de goal met netten en stoel scherp en het groen achter de goal wazig,maar dit lukkte mij niet met dit toestel en heb die foto dan ook niet geplaatst.
    Mijn tweede idee was een poetsvrouw (met de welgekende typische kleding en hoofddoek ) die aan zee op het strand met een stofzuiger aan het werk is, dit had misschien gekund met mijn compactje maar...............ik woon niet dicht bij de zee en ben er deze maand spijtig genoeg niet geraakt.
    OK voor mij heb je gewonnen!!!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Niet mee gedaan deze maand.

      Ik zou er precies links nog enkele mm afcroppen
      Alle begin is moeilijk... Nikon D60 --- Nikkor 18/55 VR --- SIGMA 70-300mm 4,0-5,6 APO DG Macro

      Comment


      • #4
        Re: Niet mee gedaan deze maand.

        Waren toch wel mooie ideeën.

        Ik had toen het thema gekozen werd ook een beetje een gelijkaardig idee. Namelijk het strand te reinigen met een hogedrukreiniger. Ik woon wel heel dicht van de zee maar als Mod mag ik niet meedoen.

        Ik vind je twee ideeën wel goed gevonden.

        Zo ziet men maar hoe erg het gesteld is met een Challenger als zijn toestel in herstelling is.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment

        Working...
        X