Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vandaag bij Saturn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vandaag bij Saturn...

    ik ben van plan om een Panasonic LX 3 te kopen en de goedkoopste die ik vind (ik verkies om niet in een internet-only winkel te kopen) is een welgekend fotozaakje in Turnhout. Daar kost de LX3 401.64 €. Omdat ik in Ikea moest zijn, dacht ik, 'ik kijk ook eens bij Saturn'. Daar staat er ook eentje (een zilveren) aan 449 €. Wie niet vraagt, blijft maagd, dus ik vraag aan de verkoper hoe het zat met hun laagste prijs garantie. Ik laat hem een print zien van de website van Konijnenberg, en plots gingen alle excuusdozen open. Ja maar mijnheer dat is import via Nederland, de prijsgarantie geldt enkel binnen een straal van 25 km... enz. Dan kwam de aap uit de mouw, Konijnenberg maakt de markt kapot en wij mogen niet met die prijzen meegaan van onze directie.
    Nu het zal me een zorg wezen, ik kom voor mijn job vaak genoeg in Turnhout. Ik kan nog kiezen of ik hem in zilver of zwart wil, en ik heb evengoed 2 jaar Belgische garantie. Salut, Saturn, je hebt een verkoop gemist.

  • #2
    Re: vandaag bij Saturn...

    Ze zijn bij Saturn niet verplicht om alles aan de allerlaagste prijs te verkopen, maar jij bent ook niet verplicht om die camera te kopen in een winkel waar die duurder is...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: vandaag bij Saturn...

      Draai de rollen eens om, en denk even hoe jij zou reageren als er voor de zoveelste keer ene voor je staat met een print van Konijnenberg in de hoop van jou dezelfde prijs te krijgen, een prijs waar je amper nog een habbekrats aan hebt, en dan ook nog eens een onberispelijke service moeten geven...

      Eerlijk gezegd zou ik zelf ook liever zo'n klanten armer dan rijker zijn Prijzenjagers heb je op 't einde van de rekening toch zo goed als niks aan. 't zijn geen trouwe klanten want voor iedere aankoop gaan ze toch naar de goedkoopste winkel.

      Trouwens, moet je omdat je in je gat gebeten bent voor iets waar je ze eigenlijk geen ongelijk in kunt geven meteen hun naam door 't slijk halen op een publiekelijk forum...?

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: vandaag bij Saturn...

        Ik volg je ten dele, maar mij gaat het er vooral om dat ze dan geen claims moeten maken dat ze de goedkoopste zijn, per slot van rekening mikken ze ook op die 'prijzenjagers'.


        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Draai de rollen eens om, en denk even hoe jij zou reageren als er voor de zoveelste keer ene voor je staat met een print van Konijnenberg in de hoop van jou dezelfde prijs te krijgen, een prijs waar je amper nog een habbekrats aan hebt, en dan ook nog eens een onberispelijke service moeten geven...

        Eerlijk gezegd zou ik zelf ook liever zo'n klanten armer dan rijker zijn Prijzenjagers heb je op 't einde van de rekening toch zo goed als niks aan. 't zijn geen trouwe klanten want voor iedere aankoop gaan ze toch naar de goedkoopste winkel.

        Trouwens, moet je omdat je in je gat gebeten bent voor iets waar je ze eigenlijk geen ongelijk in kunt geven meteen hun naam door 't slijk halen op een publiekelijk forum...?

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: vandaag bij Saturn...

          Waarom kan de één wel goedkoop leveren en de andere niet? Ze hebben allebei een winkel, want allicht een alleen internet bedrijf heeft veel minder kosten.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X