Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamila

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamila

    Leuke shoot gedaan met Kamila, als ik er eentje moet kiezen, kies ik deze voor de geweldige blik!

    Foto is onbewerkt, enkel een jpg gemaakt van de het raw bestand.


  • #2
    Re: Kamila

    voor mij ontbreekt er scherpte en is dat stukje hand nogal raar.
    mss had je toch een klein beetje moeten nabewerken.
    verder mooie foto!
    Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II

    Comment


    • #3
      Re: Kamila

      de look is cool hoor, dat witte puntje had ik toch maar weggehaalt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Kamila

        De onscherpte is hier wel erg storend, deze had je beter in Fotobeoordeling (of Beginnersforum) geplaatst
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Kamila

          Sorry maar ik zie een foto die eigenlijk al in de prullenmand moest liggen... waar is ie scherp
          1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

          Comment


          • #6
            Re: Kamila

            Mannen laten zich nogal eens betoveren door de blik van een vrouw.

            Ik zou mij nog eens laten betoveren!

            Comment


            • #7
              Re: Kamila

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              de look is cool hoor, dat witte puntje had ik toch maar weggehaalt.
              grt,bouk.
              Dat witte puntje zal ik inderdaad nog weghalen. Weet niet waar dat vandaan komt.

              De foto is inderdaad niet 100% scherp, maar ik vind het niet storend, vindt het juist iets hebben .

              Comment


              • #8
                Re: Kamila

                Ik ben het eens met Janus. De lichte onscherpte stoort mij niet in deze foto. Er zijn hier een aantal mensen op dit forum die geobsedeerd schijnen te zijn door scherpte. Voor macro, okee. Maar elke foto sowieso afkraken omdat het iets scherper had gekund ? Zeker geen "prullenmand" voor mij.

                Comment


                • #9
                  Re: Kamila

                  ...en het voordeel van 'onscherp fotograferen' is dat je de foto niet meer moet blurren in Photoshop.
                  Werk gespaard.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kamila

                    Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                    Ik ben het eens met Janus. De lichte onscherpte stoort mij niet in deze foto. Er zijn hier een aantal mensen op dit forum die geobsedeerd schijnen te zijn door scherpte. Voor macro, okee. Maar elke foto sowieso afkraken omdat het iets scherper had gekund ? Zeker geen "prullenmand" voor mij.

                    Zelfs al is ie nog iets scherper dan is ie voor mij nog prullenmand hoor, een beetje niveau in showcase staat niet mis...
                    maar misschien ben je ook bedwelmd door d'r blik
                    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kamila

                      RDB, best mogelijk dat hij niet goed genoeg is voor Showcase, maar daarom hoeft hij nog niet in de prullenmand. Je doet alsof die foto helemaal niets waard is. Dat is toch een beetje overdreven. Tussen "mislukt" en "showcase" zijn er toch nog een aantal gradaties. Er zijn elegantere manieren om iemand te zeggen dat zijn foto niet past in de Showcase.

                      Comment

                      Working...
                      X