Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blu-rayvoor Mac

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blu-rayvoor Mac

    Wie heeft ervaring met Blu-Ray

    Blijkbaar gaat Mac (Apple) nog niet meteen omschakelen van DVD naar Blu-Ray...?
    Maar ook in de Windows systemen is Blu-ray nog niet helemaal doorgebroken...

    Biedt Blu Ray positieve perspectieven voor fotografische data op te slaan...?
    De lege BR schijfjes kosten minstens 10 euro per stuk...
    Een Blu-ray brander koop je ( naar ik zie op internet) niet voor 400 euro...

    Enfin... wie heeft een BR en kan uit ervaring spreken...?
    Alvast bedankt

    Lamp
    Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

  • #2
    Re: Blu-rayvoor Mac

    Oorspronkelijk geplaatst door LAMP Bekijk bericht
    Wie heeft ervaring met Blu-Ray

    Blijkbaar gaat Mac (Apple) nog niet meteen omschakelen van DVD naar Blu-Ray...?
    Maar ook in de Windows systemen is Blu-ray nog niet helemaal doorgebroken...

    Biedt Blu Ray positieve perspectieven voor fotografische data op te slaan...?
    De lege BR schijfjes kosten minstens 10 euro per stuk...
    Een Blu-ray brander koop je ( naar ik zie op internet) niet voor 400 euro...

    Enfin... wie heeft een BR en kan uit ervaring spreken...?
    Alvast bedankt

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/
    Ik heb een blu-ray brander-lezer via USB-poort. Eentje van LG voor +/- 300 Euro gekocht in Mediamarkt. Deze word enkel gebruikt om BD-schijfjes te lezen als ik naar HD-films wil zien.
    Voor ongeveer 65 Euro heb je 5 lege herschijfbare schijven van elk 25 Gbyte.
    Voor backup gebruik ik deze niet omdat een Harde schijf hiervoor een grote concurent is.

    Comment

    Working...
    X