Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verjaardag BD forum leden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verjaardag BD forum leden

    Hallo,

    Ik zat zo eens te denken aan de verjaardag van BD, toen kwam ik erachter dat we eigenlijk niet weten wanneer de BD forum leden hun verjaardag vieren.
    Dus is het mss wel eens een goed idee om dat eens te noteren. en naderhand op de homepage van BD te zetten onder verjaardags kalender, met het doel om als er iemand verjaard dat we een e-card kunnen sturen.

    ik weet niet wat julie er over denken ma laat het gerust weten.

    ik begin er alvast mee ik verjaar op 1 April(dit is echt waar ) en ben geboren in 1987

    Greetz Wouter aka Psycho Duck

  • #2
    Hum een verjaardagskalender voor 3376 leden, dat zijn gemiddeld per dag 10 jarigen... dus bij deze...

    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag
    Gelukkige Verjaardag

    In principe is het eigenlijk niet moeilijk, dit forum is te configureren zodat je je geboortedatum kan invullen; en er zal zeker wel een MOD bestaan om een soort van verjaardagkalender weer te geven...
    Indien er echt veel interesse is kunnen we altijd vragen aan sven om dit te voorzien.
    Christian D.

    Comment


    • #3
      je zult toch een paar duizend e-cards krijgen

      Comment


      • #4
        Laat maar komen,ik verjaar op 20........jawel,.. Augustus!!!!!!!Ik wou al te schrijven welk soort kaarten ik eigenlijk het liefst ontvang maar 'k zal het maar laten zeker
        Danny's Photosite

        Comment


        • #5
          Ik ben geboren op een koude, geuizelde dag... 8 februari 1985

          Comment


          • #6
            Ikke op 12 Juni 1963 !
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Originally posted by roadrunner
              Laat maar komen,ik verjaar op 20........jawel,.. Augustus!!!!!!!
              Ik 2 dagen later
              Gallery: http://www.fotogallerij.be

              Comment


              • #8
                Originally posted by rept
                Originally posted by roadrunner
                Laat maar komen,ik verjaar op 20........jawel,.. Augustus!!!!!!!
                Ik 2 dagen later
                Ikke 12/10/1972
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment


                • #9
                  28/02/1963
                  Cypho
                  Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                  Comment


                  • #10
                    Heren, dames,

                    Als je twee vliegtuigen laat opstijgen op één plaats op de evenaar, met aan boord twee gelijklopende atoomklokken, en eentje vliegt westwaarts, het andere oostwaarts, en je laat ze een volledig tourtje maken rond onze aarde waarna ze terug landen op dezelfde plaats ...dan loopt de klok van het "oostwaartse" vliegtuig méér dan twee seconden vóór op de andere klok.

                    Ik poog hier enkel maar te zeggen; tijd is relatief. 1 seconde kan niet enkel een uur LIJKEN, het kan het ook ZIJN. Het is niet omdat wij mensen "onze klokken" ongeveer laten gelijklopen, dat we daardoor het puur wiskundige van de tijd mogen negeren. We lopen met "tijds-oogkleppen" op.

                    Ik begrijp dat dat voor de meesten een bijzonder hersen-belastend gegeven is (ach, zelfs Einstein probeerde zich te houden aan een strak "vast" tijdsframe). Misschien lukt het beter in de abstracte bewoordingen die we zo gewoon zijn:

                    -Een persoon kan in één jaar meer hebben geleefd dan de meesten in een leven.
                    -Sommige mensen worden nooit ouder dan 10.
                    -Tien minuten op het werk duren één uur, een goeie vrijpartij van even één uur duurt 10 minuten.

                    Ik zie dus niet in waarom je de rondjes rond de zon moet tellen. Moet je dan écht een reden hebben om te feesten?

                    Ik vier geen verjaardag, ik vier elke dag. Tenminste zoveel ik kan ...met veel van die 1-uur sessies van 10 minuten, ja.

                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #11
                      Nee serieus, Jochen, wanneer verjaar je
                      Pieter
                      --
                      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by roadrunner
                        Laat maar komen,ik verjaar op 20........jawel,.. Augustus
                        Hihi. Ikke de dag voordien.
                        Pieter
                        --
                        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pgordebeke
                          Originally posted by roadrunner
                          Laat maar komen,ik verjaar op 20........jawel,.. Augustus
                          Hihi. Ikke de dag voordien.
                          Pieter,Sven en Rept,ik zal aan jullie denken als ik de kaarjes uitblaas.En jullie natuurlijk aan mij (Welk van de twee is het ergste )
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by pgordebeke
                            Nee serieus, Jochen, wanneer verjaar je
                            Awel... elke dag, elk uur, elke minuut, elke second!

                            ...en nee, ge moet mij daarvoor niet permanent e-cards sturen...
                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • #15

                              Ik vier geen verjaardag, ik vier elke dag
                              Ja Jochen, je hebt gelijk. Elke dag is een feestdag, maar je moet het er wel zelf van maken. ( toen mijn baas dat zei, en ik spontaan een kratje bier uit zijn zaak ging halen kreeg ik op m'n lazer )

                              Groetjes,JantjeB.
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment

                              Working...
                              X