Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DV-lotterie approved pictures waar???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DV-lotterie approved pictures waar???

    Ik ben op zoek naar een fotograaf die DV-approved pictures kan maken. ze hebben een afwijkend amerikaans formaat, mogen GEEN schaduwen hebben, moeten een bepaald formaat hebben en moeten dus mogen foto's nemen voor de Amerikaanse ambasade. De adressen die online staan zijn enkel in het Brusselse en Antwerpse en dan meteen naar NL .... Ik zoek dus (een) adres(sen) in Zuid-West vlaanderen of N-frankrijk die over de goede apperatuur beschikt op deze te nemen en digitaal aan te leveren.

    How to apply for or renew your U.S. passport if you live in United States
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: DV-lotterie approved pictures waar???

    Discussie verplaatst want deze vraag heeft weinig met Fotobewerking te maken.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: DV-lotterie approved pictures waar???

      Dat kan bij elke deftige fotograaf die digitaal werkt hoor.
      Probeer misschien eerst een fotograaf te vinden in de buurt - en vraag dan of dit kan.

      Comment


      • #4
        Re: DV-lotterie approved pictures waar???

        Sorry voor de foute plaatsing, dacht "t is niet standaard dus bewerkt"

        Gewone fotografen al zat afgelopen, die doen dat niet ... het toestel waarover de meesten beschikken zijn niet geschikt ervoor. t'zijn speciale pasfoto's nl (aan pasfotoprijs bij voorkeur ook digitaal aangeleverd) en de voorwaarden moeten volkomen regelmentair zijn voor de ambasade, daarop alleen haken er al velen af en als ze dan nog's de waslijst voorwaarden zien nog meer Een aantal fotografen doen ze maar diegene die op de website van de ambasade staan opgegeven zijn allen in Brussel en Antwerpen en dan buitenland ... Ik hoop hier een gouden tip te scoren en ook een adres in onze streek te kunnen vinden

        Je mag ze ook zelf nemen maar ik beschik niet over het juiste materiaal om bv. schaduwloze pics te maken.
        Last edited by Sonjabelgium; 26 oktober 2008, 18:38.
        Webstek in opbouw

        Comment


        • #5
          Re: DV-lotterie approved pictures waar???

          Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
          Sorry voor de foute plaatsing, dacht "t is niet standaard dus bewerkt"

          Gewone fotografen al zat afgelopen, die doen dat niet ... het toestel waarover de meesten beschikken zijn niet geschikt ervoor. t'zijn speciale pasfoto's nl (aan pasfotoprijs bij voorkeur ook digitaal aangeleverd) en de voorwaarden moeten volkomen regelmentair zijn voor de ambasade, daarop alleen haken er al velen af en als ze dan nog's de waslijst voorwaarden zien nog meer Een aantal fotografen doen ze maar diegene die op de website van de ambasade staan opgegeven zijn allen in Brussel en Antwerpen en dan buitenland ... Ik hoop hier een gouden tip te scoren en ook een adres in onze streek te kunnen vinden

          Je mag ze ook zelf nemen maar ik beschik niet over het juiste materiaal om bv. schaduwloze pics te maken.
          misschien kunnen ze eens te rade gaan bij een amateur die slechts een Canon 300D met 50mm lens heeft, een wit laken en 3 gloeilampen van 150 watt.

          Die pro's haken waarschijnlijk af omdat het tangetje waarmee ze normaal de pasfoto's knippen niet het juiste formaat heeft.

          Comment

          Working...
          X