Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DV-lotterie approved pictures waar???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DV-lotterie approved pictures waar???

    Ik ben op zoek naar een fotograaf die DV-approved pictures kan maken. ze hebben een afwijkend amerikaans formaat, mogen GEEN schaduwen hebben, moeten een bepaald formaat hebben en moeten dus mogen foto's nemen voor de Amerikaanse ambasade. De adressen die online staan zijn enkel in het Brusselse en Antwerpse en dan meteen naar NL .... Ik zoek dus (een) adres(sen) in Zuid-West vlaanderen of N-frankrijk die over de goede apperatuur beschikt op deze te nemen en digitaal aan te leveren.

    How to apply for or renew your U.S. passport if you live in United States
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: DV-lotterie approved pictures waar???

    Discussie verplaatst want deze vraag heeft weinig met Fotobewerking te maken.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: DV-lotterie approved pictures waar???

      Dat kan bij elke deftige fotograaf die digitaal werkt hoor.
      Probeer misschien eerst een fotograaf te vinden in de buurt - en vraag dan of dit kan.

      Comment


      • #4
        Re: DV-lotterie approved pictures waar???

        Sorry voor de foute plaatsing, dacht "t is niet standaard dus bewerkt"